lørdag 16. januar 2010

Velbekomme- forsyn deg med mokkakuler...

Det er helg igjen, jeg føler ukene flyr avsted... Idag stormer det virkelig ute her, så dette blir nok en innedag, foruten litt  ærend så vi skal/må ut på.



Jeg er klar for en stormende helg- en helg med blogging, ny roman som ligger klar og venter på meg og med mokkakuler i skålen. (verdens beste sjokoladekuler, dyre er de, men virkelig verd prisen) Syns de er skjønne og se på også, og det er jo heller ikke feil, hihi...


Velbekomme, det er bare å ta en smakebit

Som dere skjønner så var jeg ute på en aldri så liten handlerunde igår. Det ble ikke så mye med meg hjem for hovedmålet var å bestille frisørtime til prinsessa og å handle inn mat til helgen.


Men litt "hyssing", det trenger man jo alltid og det kan man jo bruke til så mangt. I løpet av dette året er målet blandt annet oppussing av hobbyrommet, så da kan det være greit med litt godbitersom stimulerer meg til å begynne "prosjekt oppussing". Det stimulerer jo også til kreative prosjekter når man har det vakkert rundt seg.

Nei nå skal vi snart ned å klippe prinsessa. Ønsker dere alle sammen en videre fin helg:)


9 kommentarer:

Catharinas Living sa...

Hei,
Og takk for smaksprøven:)
Det er nesten så jeg kjenner smaken av deilig sjokolade. Namnam :)
Forøvrig synes jeg du har en koselig blogg. Eg og er veldig glad i den romantiske stilen og har lagt meg til som følger.

Ønsker deg ei riktig god helg!
Hilsen Catharina

Shabbycharm sa...

Snygga bilder som vanligt.och den sjokoladen er dyr ja, men gud så goda dom är.
ha en trevlig helg.
kram bella

lisje astrid's husblogg sa...

Så flotte bilder(som vanleg:)
Å så gode dei såg ut!mmmmmmmmmm:)
Tusen takk for gode ord frå deg:)Sett stor pris på både deg og bloggen din:)
Ønsker deg ein super god laurdag:)
Klem frå Astrid:)

Datt sa...

Synes du terger litt med den Værsågod å smak! Jatakk lissom... Hihi... Her er det knallvær i dag! Jeg sitter bare å venter på at det nye gamle kjøkkenbordet mitt skal kakke på døra, så blir det ut å gå tur! :)

Magdalena sa...

nydelige bilder, takk for titten ihvertfall..
klemmer og fin helg videre!

Linda sa...

Mokkakulene så nydelige ut:)
god helg :)
klemmer

Hilde sa...

Mmmm de kulene så deilige ut! God bok!!!
Hilde

Lille Liljehvit sa...

Jeg er desverre en sjokolade-frelst!! Alt som har med sjokolade å gjøre: I'm lovin it!! :) Så jeg tar gjerne en smakebit :)

Ha en deilig søndag i morra :)

Klem fra LiljeHvit

;o)

Anonym sa...

Gleder meg til å se pidestallen ferdig malt, har noe slikt gammelt rukkel selv som jeg har vurdert å male, du vet jeg har gdo tid om dagene, NAV trygden kommer jo uansett :)

Lars Gaute