tirsdag 28. juli 2009

Konkurranse hos meg

Jeg har lenge tenkt om jeg skulle sette igang med en konkurranse, og nå slår jeg virkelig til. Jeg har lyst å vise alle dere lesere og alle dere andre i bloggverden at jeg virkelig setter pris på hver og en av dere!


Alle kan få være med på konkurransen, både anonyme og bloggere, eneste som dere trenger å gjøre er å legge igjen et lite spor her. Jeg gir ikke ekstra lodd for følgere eller for å linke til konkurransen, for jeg ønsker at alle skal ha lik sjanse. Jeg ønsker også at de som følger bloggen vil følge den fordi de liker den og ikke for at de vil ha et ekstra lodd i konkurransen! Jeg trekker en vinner i slutten av august! (tenker det er greit å ha litt god tid, siden det er en del som er på ferie)



Vinneren får boken innred og dekorera ljust & lantlig, men jeg trekker nok noen trøstepremier også tenker jeg, tenker kanskje om jeg hekler noen hjemmelagede håndkle. Om du har boken fra før, er du hjertelig velkommen til å være med får det om, for da kan du jo få et håndkle om du ønsker. Det er bare å skrive dette i kommentaren:)

Boken anbefaler jeg virkelig på det sterkeste, jeg finner masse kjekk og herlig inspirasjon i denne og det er desidert en klar favoritt her iallefall!!! Og håndkleene er laget i ren bommull og er ypperlige til å ha på kjøkkenet til å tørke hendene på, dekorative er de også.
Altså:
1. kommentare under dette innlegget for å være med
2. skriv om du ønsker boken eller hjemmelaget håndkle

Da håper jeg dere vil være med, lykke til!!

100 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Boken är verkligt härlig. Köpte den ett tag sedan och kan titta i den hur mycket som helst.
Skulle jag ha turen vill jag vinna nåt annat än boken ;)
Kikar in på bloggen din med jämna mellanrum för du har så fina bilder och inspiration.
~Marita~

Guttemamma sa...

Klart jeg vil være med!!! Har boken...:-), men hadde ikke blitt lei meg for litt hjemmelaget....enig med deg ang følgere og sånt. Vil og at de som velger å følge meg skal gjøre det fordi de liker bloggen....ha en strålende dag,det er sol og frokosten er inntatt ute...
stor klem

Hanne sa...

Så hyggelig at du vil gi bort noe til noen av oss som er innom. Jeg er en vandrer som kikker innom blogger i ny og ne og ikke en følger, så dette passer meg godt. Havnet i dag hos deg og fant en inspirerende blogg, som jeg helt sikkert kommer tilbake til for å se og få inspirasjon. Boken har jeg ikke, så den hadde vært flott å få, hvis jeg skulle vinne.

Mammamiia sa...

Jaaaa! :) Jeg vil være med i konkurransen din! Jeg er stadig inne på den flotte bloggen din, -og det er ALLTID like hyggelig å komme hit! Jeg er ikke like flink til å legge igjen kommentarer da... men jeg ER her titt og ofte! :)
Denne boken så spennende ut! Kanskje jeg også kan få inspirasjon til å fiffe opp huset litt??

Ha en flott dag! :)

Min stil sa...

Hei hei. Koselig blogg du har. Jeg la meg til som følger, fordi dette vil jeg gjerne se mere av :)
Jeg vil selvfølgelig være med i konkuransen din, og hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg det hjemmelagede kopphanduken. Den var kjempefin og boken har jeg fra før.
Linker til deg, så det skulle vel bli tre lodd. Da krysser jeg fingrene og håper det er jeg som er heldig denne gang :)
Klæm Susanne

Min stil sa...

Hei igjen. Leste visst ikke innlegget godt nok (flau), men tar gjerne ett lodd ;)
Susanne

My home is my Castle sa...

Åh så moro :)
Jeg blir gjerne med og skulle gjerne hatt den boken ;)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Fru Luna sa...

Koselig med konkurranse :) Jeg vil også gjerne være med. Men valget om premie er vanskelig... Jeg blir like glad for begge premiene ;) Kanskje jeg skal gå for seier når det gjelder det nydelige kopphåndduken :D Klem

Verandasol sa...

heihei, takk for så koselig komentar hos meg :) Jeg vil selvfølgelig være med på konkurranse! Boken høres kjempefin ut, kunne godt tenkt meg den ;)

Linda sa...

Hei Monica.
Så fine ting du gir bort!
Elsker interiørbøker og denne ser jo flott ut.
Skulle blitt glad om jeg hadde vunnet den ;O)
Men heldig er den som får et heklet kjøkkenhåndkle av deg også!...Det ser veldig fint ut.
Jeg linker allikevel til konkurransen din, håper det er greit.
Nå skal jeg kose meg med innleggene dine som jeg har gått glipp av i ferien.

Ha en fin dag!
Klem fra Linda

Anne sa...

Fin blogg du har :) Har ikke vært her inne før tror jeg. Boken kjøpte jeg for litt siden selv, og den er virkelig helt fantastisk! Blir aldri ferdig med å bla gjennom den ;) Skulle jeg være så heldig å vinne, vil jeg veldig gjerne ha den skjønne håndduken :)
Ha en forts. fin sommer :)

Hannes hage sa...

Å, så klart jeg vil være med. Jeg har ikke boken, og den virker veldig spennende. Med hvordan skal man kunne velge, når du også gir vekk den nydelige, delikate håndlagde kjøkenduken. Jeg klarer ikke å velge, begge er fantastisk flotte gaver.

SiljeVanilje sa...

Blir gjerne med på konkurransen din Monica!:) Kjempefine premier begge to, så vanskelig å velge der ja!:)
Ønsker deg en finfin dag!
Klem fra Silje

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Klart jeg vil være med på denne konken her - nydelige premier du har, så det blir vanskelig å velge...

Ha fortsatt en super sommer...

RandiSu sa...

Så morsomt at du vil gi gaver til noen av oss som titter innom deg:-)
Jeg er ei som titter innom, og bloggen din inneholdt masse spennende, så jeg vil nok titte innom deg igjen.
Og klart jeg vil være med i konkurransen:-))
Dette var kjempeflott av deg:-))

Ha en fortsatt fin tirsdag!!

Home By Virginia sa...

Heisann :)

Jeg blir med vet du... Boken kunne jeg tenkt meg å vunnet... :D

Ha en fin dag...!!!

*--- Klemmer ---*

M sa...

Jeg er med!
:D
Ønsker meg boken!
Er du med på min konkurranse?
klem,M

Datt sa...

Oioi, så spennende!! Jeg har ikke boken, har tenkt å kjøpe meg den, men hvis jeg får velge tror jeg at jeg ønsker med et håndkle du har hekla, synes det du laga nå nettopp var såå nydelig!! :)

Prinsesse Elin sa...

Eg e med selv om jeg har bestilt den. Bare for å sjekke lykken liksom:O) Knib:)

Jeanette sa...

Alltid gøy med konkurranse, så jeg vil gjerne være med ^^,)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
klemmer :)

Englefryd sa...

Jeg vil jeg vil, jeg vil. Ønsker meg begge deler jeg;-) Flotte premier!!!

Klem

Charlotte sa...

Heisann!
Googlet boken "Inred och dekorera ljust och lantligt" og fikk treff på bloggen din. Veldig fin blogg du har! Jeg vil gjerne være med i konkurransen din, og takker gjerne ja til et hjemmelaget håndkle da jeg også har boken. Har bare så vidt sett i den, men kan allerede anbefale den. Her var det mye inspirsjon, samt konkrete "oppskrifter" på hvordan man f.eks lager et bord. Tenker å gi mannen en utfordring der!
Ønsker deg en fin dag!
Klem Charlotte

A-H sa...

For noen fantastiske premier! Den boken så kjempefin ut, og nydelige håndduker!!!

Tvi tvi!!

Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så fin bloggen din er :-)
jeg ønsker å være md!

Klem J

sylvia sa...

hei,så flott en premie du gir,har ikke boen,men hørt masse om den,hadde såklart vært kjempe moro å vinne.
jeg er ganske ny i bloggverden,gjør så godt jeg kan.hehe,men mye å lære ser jeg.

sylvia

Anonym sa...

Så koselig med konkurranse, jeg vil selvsagt være med.
Jeg blir glad om jeg vinner boken, men synes håndkle er en like flott gave - de er jo så skjønne!!


Ha en god kveld!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg :o)
Ønsker å prøve lykken her hos deg jeg!
Krysser fingre for boken,og så håper jeg at jeg en dag kan få til å hekle meg en like fin kopphåndduk som deg ;o)
Kjerstiklem

~ Camilla ~ sa...

Heisann! Så søt blogg du har! Vakre bilder av ditt lyse, koselige og kreative interiør. Ja, det er bra sikkert - det er mange gode tips å finne her i blogglandia.
Du får ha det bra, og god bedring til din kjære.
Nordisk Landliv

~ Camilla ~ sa...

P.S: Boken har jeg ikke, nei.. hadde vært noe og vunnet den .. men det vakre kjøkkenhåndkleet er heller ikke å forakte!

h.espe sa...

Heisann...
Heldig er den som vinner den boken der, for den er kjempeherlig!!! Har den selv og kan ikke se meg mett på all den herlige inspirasjonen som jeg finner der!!

Håper du koser deg i sommeren. Jeg nyter dagene, men skulle så gjerne ønske at været ble litt mer stabilt - men, som kjent ingenting å gjøre med det, annet en å kooose seg okkesom... :o)

Stor klem fra Hildegunn

Simple Lovely sa...

Spennende med konkuranse! Og
snillt av deg å vil gi vekk så fine ting:)
Jeg hive meg gjerne med på jeg også, jeg må si at jeg fallt sånn for håndkduken du laget:)

Håper det gikk bra med jobbstart! Snart er det Emmas sin tur, fikk brev i posten igår. Må si jeg gruer meg litt, men jeg vett hun kommer til å stortrives i bhg:) Håper de som kommer til å passe på henne er like flinke og glad i jobben som deg!

Ha en fin dag (her blir det en skikkelig kosedag inne:)

Klem

Margrethes hus og hage sa...

så gøy med konkurranse! Jeg blir selvfølgelig med. skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg meg boken.

Ha en fin dag, regnvær til tross! Hilsen Margrethe

LIVS LYST sa...

Dette vil jeg kjempe gjerne være med på! Så fine premier da.

Jeg hadde hatt lyst på den boken... Den ser så fin ut...
Men det er jo ikke så lett å vinne i en slik konkurranse, så kanskje du hadde kunnet fortelle meg hvor du får tak i den uansett.

MEN JEG PRØVER LYKKEN OGSÅ. Og skal tilfelle ikke kjøpe den før du har trukket! ;O)

Hilsen og klem fra Liv

Linda sa...

Hei Monica!Håper du har fine sommerdager.Vi har kost oss masse på ferie.jeg blir med på trekning å
boka ser super ut.
Flott talerkenhylle,minner meg om min som står i garasjen.....
Ha en fin kveld§!Linda :))

Jannickes Hjemmekos sa...

Jippi! Klart jeg vil være med på dette. Jeg har ingen av delene, så jeg sier som Ole Brum; "jatakk, begge deler".

Du har en flott blogg som jeg med glede har fulgt i en stund nå (husker ikke hvor lenge...)

Klem fra Jannicke

Annelive sa...

Åhh, boken høres herlig ut så den ønsker jeg å vinne. Elsker den lyse landlige stilen som du har og går selv med byggeplaner så jeg surfer rundt etter inspirasjon.

Fortsatt god sommer:-)
Annelive

Anonym sa...

Først vil jeg si at jeg liker bloggen din veldig godt.Jeg leser den og bildene og ordene på bloggen din har hjelpt meg i å finne den kreative meg.Jeg er nok en liten fan av bloggen din.Du skriver veldig bra og har flotte bilder.Den boken som er premie i denne konkuransen har jeg hørt litt om,og det hadde hvert veldig gøy å få kunne ha æren av å kunne både eie og vinne den.

Hilsen sarah amalie -bloggleser.

Linda sa...

Bare innom for å hilse på søte deg.
Håper du fortsatt trives i din nte jobb!
Men alltid godt med helg uansett.
Det er jo fridagene en jobber og strever for....selv om en trives aldri så mye.
Nyter de siste feriedagene jeg nå.
I morgen får jeg besøk av min søster og mine 2 nieser fra Kongsberg.
De skal overnatte et par dager, gleder meg til det, for vi sees alt for sjelden.

Nyt det som er igjen av sommeren!...satser på flere fine dager!
Klem Linda

Ida sa...

Heihei!

Tusen takk for koselige ord hos meg - som alltid :-) Blir så glad av det lille bildet av deg der også - du smiler jo så herlig :-)

Har hatt ett skikkelig avbrekk fra symaskin og blogging - men vill ebare si at du er i mine tanker! SKAL straks gi deg en liten tilbakemelding på mailen - har nemlig som sagt - klippet opp en hel haug med lapper - så da er det bare å gå i gang :-) Jeg holder på med ett til min søster som venter barn om to uker - skal vise det frem - så kan du jo si hva du syntes om det - der bruker jeg nemlig mye av det du kunne tenkt deg (bare i litt blåtoner da.. hihi!)!!

Og såklart vil jeg delta i konkurransen - jeg er jo her titt og ofte :-) Bloggen din er superduper koselig å besøke! :)

Kjekt å høre fra deg igjen, vennen! Store gode klemmer

♥ Stines hverdag sa...

Dumpa inn hos deg via Lindas Skattekammer. Kjempe koselig blogg du har :)

Jeg vil gjerne være med i konkurransen din og tar tre lodd.

Ha det fint!

Guttemamma sa...

Du har helt rett, de var på tilbud hos lunehjem.no!! Falt helt for fargen,spørs om de har de fortsatt da..lykke til!!
Nattaklem

Maliva`s verden sa...

Hei...klart jeg vil være med jeg også..flott gave da:O)
Du har fortsatt mulighet til å by på vinduet..Mulig det blir akkurat du som får kjøpt det.Go`dag til deg fra Maliva

(eddas) sa...

Hei:)
Jeg vil gjerne være med på konkuransen:)
Boken ser kjempefin ut....men kjøkkenhånkleet var jo bare helt nydelig....du selger ikke slike da?:)
Klem edda

Armkroken sa...

Hei! Jeg er gjerne med i konkurransen :) ønsker meg både bok og håndkle - blir glad uansett om jeg skulle være så heldig! Ha en fortsatt strålende dag!

Berit T sa...

Heisann.
Klart jeg også vil være med.

Nydelig blogg du har.
Og den boken så veldig kjekk ut.

Ha en flott dag.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej, vilken fin tävling du har. Jag har ju boken och den är så himla bra. OM jag har tur önskar jag då en handduk. Gör en länk också. Och håller tummarna håårt..
Kramar AnnaMaria

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på konkurranse! Har boken fra før, men håndkleet ditt er så fint, at jeg sier ikke nei takk :D

victoria (huset i byen) sa...

hei jeg er gjerne med..
har ikke kjåpt meg boka enda står på ønske lista mi da..
bare elsker bloggen din gleder meg hver kveld jeg har litt tid til å titte innom du skriver så bra og har alltid flotte bilder, har selv en liten trulte på snart to år..
må si at du har et flott hjem som virkelig inspirerer og en nydlig blogg..

med hilsen victoria

Lisa Marklund sa...

Vad kul att du vill vara med i SIB,jag har lagt in dig som medlem nu
Kramar Lisa

helle sa...

Tak for din søde hilsen på min blog, og hvor heldig var jeg at komme til din hvor man kan vinde en flot bog! Naturligvis er jeg med og linker til din blog.

Klem Helle

LYKKEBO sa...

så spennende!! Jeg vil gjerne bli med!! Krysser fingre og tær jeg;)

Anonym sa...

hallo monica ;) skreive nettop ein kommentar her, men den ville isje bli posta. men det eg skreiv va at eg e innom titt å stadigt eg å misunne deg at du får te alt dette. åså smugsjikka eg litt å såg at du hadde ein konkurranse på gang.. hihi. syns jo såklart at de håndklenå du hekle e knallfine :) men den bogå, ka e den for någe? någe for meg tror du? :P hehe
Hilsen hu ex stesøster irene ;)

Anonym sa...

Sånn en koselig og fin blogg

og attpåtil en konkurranse å få være med på ;o)

Skulle jeg, for en gang skyld, være så heldig vil jeg gjerne ha boka, selv om håndklærne du hekler er utrolig skjønne...

Ha en flott lørdagskveld.

Klem Jeanette

Anki sa...

Hejsan!
Vill gärna vara med i din tävling! Finfina vinster!
Länkar givetvis!

Ha det fint! Kram Anki

Hilde sa...

Takk for en kjempekoselig blogg! Vil gjerne være med i konkurransen. Heldige du som har fått så masse blåbær. Ha en fortsatt fin søndag.
Hilde

Anonym sa...

Dersom jeg skulle være så heldig å vinne går jeg for hjemmelaget.

Mvh Wenche B.

Mor og datter sa...

Hei!! :-)
JEg vil gjerne være med på konkurransen! Har ikke boka, om jeg skulle vunnet så var jo begge tingene fine! :-) Men selvfølgelig boka om du anbefaler.:) Har ikke lest så mye på bloggen din! MEn må jo titte litt nå, du har mye fint på bloggen din!
Krysser fingrene!
klem klem

Gry sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med! :-) Håper du nyter sommeren, tross været. Skulle det ike bli litt bedre, tro??

Her i Danmark er det veldig bra, vi nyter dagene:-)

Ha en fin kveld!
klem

Vinglefrøken sa...

Deltar gjerne i trekningen din og syns begge premiene er fine. Valgets kval.... Er veldig nysgjerrig på boka, så jeg setter den som første pri, jeg. Kikker innom på bloggen din igjen, jeg og legger meg til som følger - syns den ser koselig ut! :-)

Mira sa...

Dette vil eg gjerne vere med på.Fine premier,og fin blogg.Smakte komlene godt.

Klem fra Mira.

Nina sa...

Heisann:-)

Så spennende med konkurranse:-)
Jeg er ny i denne fantastiske bloggverden, og for en verden sier bare jeg;-) Det er så mye spennende, og jeg får veldig mange ideer og tips:-) Jeg som sjeldent kjøper noe nytt til huset, har startet å komme hjem med litt her og litt der....etter tips fra flere av bloggene:-D Så kjekt:-)

Tusen takk for at du deler bloggen din med deg. Jeg har lagt den til som en favoritt:-)

Ha en strålende helg.

Med vennlig hilsen
Nina (som også er førskolelærer;-))

Anonym sa...

vill gärna vara med o tävla. skulle behöva ha boken för inspiration. vänliga hälsningar Magdalena
lillebrorsmamma@hotmail.com

Grip dagen sa...

Hvem vil vel ikke være med på konkurranse? Særlig når det ikke innebærer startnummer, svetting, nerver og kramper...
Her kan man sitte i fred og fordragelighet ved sin PC og si at: Idag har jeg konkurrert!
Så får en se i slutten av måneden da, hvem som er den heldigste.

Boken har jeg selv bestillt på Capris. Kanonbok!
Håndkleet var nydelig. Får jo ikke lov å strikke/hekle mye selv lenger.
Klem Marit

Gurimalla! sa...

Jeg vil gjerne være med! Jeg oppdaget denne bloggen i dag! Fantastisk flott blogg. Heretter blir jeg fast gjest her.
Skulle jeg være heldig og vinne så hadde nok boka blitt en fin inspirasjonkilde.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

hei :)
eg vil gjerne vere med i konkurransen din :) kjempefine premiar!! eg fekk nett den boka i posten for 2 daga sia, so om eg er den heldige vinnaren vil eg gjerne ha ein handkle...og dei var jo kjempefine!! såg veldig gode ut :)

Klem M :)

Hilde sa...

Hei hei! Takk for en koselig blogg! Jeg kunne godt tenke meg å vinne boken.. Har forresten en liten give away inne hos meg for tiden. Sleng deg gjerne på dersom du har lyst til å vinne en liten ting fra meg.

Villblomsten sa...

Jeg vil jo selvfølgelig være med :-)

Og skulle jeg være den heldige ;-)
så ønsker jeg meg det nydelige strikkete handkle :-)

...

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Slenger meg med her, siste lite som vanlig, hehe.
Har ikke boka fra før, og håndklena er jo bare nydelige da.
Så it is up to you å velge, om jeg vinner da.
Klemz

Unknown sa...

Hei Monica! Tenk at jeg ikke hadde fått med meg at du hadde konkurranse før nå!!! Det var bra du minnet om den, ellers kunne jeg jo kanskje gått glipp av det. Og det er jo så gøy med slike trekninger! :)

Jeg blir gjerne med, og blir glad for å vinne både bok og kjøkkenhåndkle. Ha en fin dag!

P.S. Syns det er veldig bra at alle får lik sjanse forresten. :)

aase sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i din kosleige treknig!!

Klem Aase

Anne sa...

Hei hei!
Så fin blogg du har:) Eg vil gjerne vere med! Premievalet blir vanskeleg. Blir nok like glad for begge deler, men boka hadde vore kjempeflott:)
Ha ein fin dag!

lavendel mio sa...

Å så kjekt med konkuranse!!
Blir gjerne med jeg, boken kunne jeg godt tenkt meg:)
Ha en fin kveld,klem:)

Hjerterom sa...

Hei :)

Jeg blir med !!!
Har boken,men de håndlagede kopphåndukene er NYDELIG!!


Klem Siw

~ Camilla ~ sa...

Jeg vil også gjerne være med! Jeg har ikke boken fra før, men et slik nostalgisk og nydelig håndkle har jeg heller ikke. Så flink du er til å hekle, skulle ønske jeg også kunne den kunsten.. men det er vel ikke for sent å lære. Så pen gammel klokke dere har fått i hus. Virkelig god, gammeldags klokke. Ser innom deg igjen!

Nordisk Landliv

Nenna sa...

Hei! Jeg vil veldig gjerne bli med i konkurransen. Om jeg vinner, ønsker jeg meg boken... Men blir ikke lei meg om det blir ett hjemmeheklet kjøkken håndduken heller. Den var nyyyyydelig!
Hilsen Janette

Tea Lady sa...

Hej Moni!

Vilken fin blogg du har och vilka fina priser du ger bort!

Jag skulle helst vilja ha boken om jag vinner.

Jag har länkat i min blogg till din tävling!

Klem,
Lena

ANNIKA sa...

Boken är underbar .Köpte den själv för ett tag sen...
så jag hoppas vinna handduken...
ha det så bra!
gustafsson.57@hotmail.com

Lotta sa...

Olala så herlige ting..Jeg har jo den fine boken, vant hos Hus på solsida:) Blir gjerne med i trekningen om kjøkkenhåndkle:)
Klem klem

Margrete sa...

Hei!
Tar hermed et lodd!
Har vært ute i skogen med Edda (snart 6) og Balder (4,5) i dag. Vi grilla pølser (bålplass)og lekte. Deilig og mildt augustvær innbyr til utflukter. Men skitne blir vi, - vi må vaske oss og har behov for HÅNdKLÆR!
Hilsen Margrete
m-storl@online.no

jeanette sa...

hei hei,henger meg med her jeg, sååå fin side du har! helt ny i å blogge og det har åpnet en hel ny verden for meg,så gøy gøy gøy....boken ser veldig spennende ut!! ha en fortsatt fin lørdag,jeg titter snart innom deg igjen!! mvh jeanette ,jeanette-jeanetteshus.blogspot.com

Isa sa...

Vil gjerne være med på konkurranse:D
Syns det er så supert med slike konkurranser for da finner jeg alltid nye, spennende og inspirerende blogger:)

Unknown sa...

Hei..
Så mange fine bilder du har på bloggen din..
Koselig blogg.

vil gjerne delta i konkurransen din men klarer ikke bestemme meg for event. premie.. begge høres kjempeflotte ut!

Ha en fin uke.
Helene

Miriam sa...

Så koselig blogg du har her:) Vil gjerne være med med i trekningen om boka, men blir ikke lei meg om jeg vinner et så utrolig flott kjøkken hånkle heller. Flink du er:) Nydelige ting du lodder ut:)

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Det må jeg si var fine premier. Slenger meg med jeg, og lager en link også sånn at alle kan se din fine blogg. Klem Jorunn

Thusnelda sa...

Blir veldig innspirert til å ha det fint rundt meg når eg er inne på bloggen din. Boka vil nok også sette i gang trangen til å fornye seg. Ting som kan skape glede. Blir med i spenning! LYKKE TIL med konkuransen.

Lykkeliten sa...

Nå har jeg sittet og kost meg med bloggen din, og hit kommer jeg garantert tilbake.

Benytter selvfølgelig sjansen til å være med i trekning av bok og håndkle. Begge evt. like velkomne hos meg :-)

Klem

salige lavendel sa...

Boken ser fristende ut og kose seg med i en sofakrok med stearinlys og kanskje en sjokoladebit :)
Jeg blir veldig gjerne med. Takker for titten og ønsker deg en kosleig kveld.

Anonym sa...

hei på deg Monica
Det var litt av en fin Blogg du har fått til er helt imponert av deg.Hadde vært kjekt å vært med i konkurransen din og kanskje vært så heldige å vunnet noe av det du har laget.Håper alt går bra med dere alle.
STOR KLEM FRA NA EDEL

Unknown sa...

hei på deg Monica
Det var litt av en fin Blogg du har fått til er helt imponert av deg.Hadde vært kjekt å vært med i konkurransen din og kanskje vært så heldige å vunnet noe av det du har laget.Håper alt går bra med dere alle.
STOR KLEM FRA NA EDEL

Siren sa...

Hei! Så flotte premier du har i konkurransen din, og for ikke å snakke om for noen herlige regler! Jeg er helt enig med deg, man skal følge en blogg fordi man har lyst...ikke for at man må for å få flere vinnersjanser i en konkurranse! Jeg syns du har en flott blogg, er første gang jeg er på besøk hos deg! Ønsker deg ei go helg! Siren :)

Christine Louise sa...

Ååå jeg vil være med :) For en fantastisk gave :) Jeg har ønsket meg den boken lenge.
Og mac er best. Fikk min i går :) Juhu..

Klem

Anonym sa...

Hejsan!
Är ju jätte gärna med och tävlar om den fina boken.
Kram Bodil.

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Jeg vil være med! Har ikke boken, men syntes begge deler var like fin:)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen din om den fine boken ...- hvis ikke får jeg nok bestille den i høst!(kjempefin premie!)
Tenker som deg når det gjelder følgere..:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Besta sa...

For en flott premie, jeg vil gjerne være med.
Klem fra Marilyn

Unknown sa...

Vill gärna var med och tävla om boken.
MVH;
Petra

prinsesselinn sa...

hei på deg,
blir gjerne med på konkurransen , dersom jeg skulle bli den heldige velger jeg meg en flott ny bok;)
ha en fin uke.

Polly sa...

Tusen takk for kjempe koselig hilsen på sweet&shabby. Jeg blir kjempe gjerne med på konkurransen. Nydelige premier. Jeg sier ja-takk begge deler... Hehe ;O) Ønsker deg en god dag! Hilsen Polly

Polly sa...

Men hvis jeg må velge, og blir den heldige, så velger jeg boken.. har lenge hatt lyst på den. :O) Polly

Anonym sa...

Heisan, Klart jeg vil legge inn en kommentar :-) Bare hyggelig det.
Knallfine kort du har laget, de blir vel å finne til salgs en gang...
Lykke til med konkuransen, håper det kommer snikende en liten ting i posthylla mi :-)
Klem fra Liv