tirsdag 16. april 2013

Norlie fra Danmark - søte barneklær

 
 
 
 Godkveld i stuen.
Nå var det virkelig lenge siden jeg hadde blogget, men gøy å stikke innom en gang sånn imellom. Skal prøve å bli litt flinkere. dagene flyr jo bare avgårde. jeg er i jobb igjen etter permisjon og opphold hjemme med mini som var syk. Ikke minst, lille prinsen er friskmeldt. Virkelig herlig. det føles rett og slett som et nytt liv for hele familien. Ingenting sykehusutstyr, sykehusopphold, nattevakter hjemme osv. Bare helt deilig.
 
 
 
I dag lurer jeg på om dere har hørt om Norlie ?
Det er et fantastisk dansk barneklesmerke, som jeg har vært så heldig å få prøve ut til mine små.
Her har min prinsesse ei deilig bukse, som ikke bare er behagelig på men også nydelig i både farge og mønster.
Vi falt helt for den både mor og datter.
 
 
 
Norlie.dk har klær til både gutter og jenter i alderen 0-12 år. Ta en liten tur innom siden deres og se, veldig mye fint. Jeg kan virkelig anbefale dem på det varmeste.
 
 

Sa var det straks tid for Greys og litt avslapping her. tirsdagen er fantastisk deilig kveld i uka synes jeg.
 
Ønsker dere en videre fin tirsdagskveld



5 kommentarer:

Unknown sa...

Norlie er ett kjempeflott merke og jeg har hatt mange plagg derfra til de små. Kjempegod kvalitet er det også:-)

Klem

Audhild sa...

Så kjekt med et innlegg fra deg igjen :)
Og SÅÅ godt å høre at prinsen er friskmeldt!! Kjempebra!

Buksen var superlekker, må inn å titte og friste litt :)

God kveld videre!
KLEM Audhild

toves sammensurium sa...

Helt enig med deg,De har så skjønne klær og jeg er veldig glad i merket!!! :)
Deilig bukse på trulta di!
Og koslig stue!
Tove :)

Anonym sa...

Kjekt å hørra at det står bra te me dokker.

Moffe

lisje astrid's husblogg sa...

Søte prinsessa di <3

God ny veke til deg og dine :)