fredag 8. april 2011

Påskepyntet Vrihassel ♥




Ikveld har jeg og prinsessa tatt oss en tur ut i hagen, der fant vi litt Vrihassel som vi tok med inn og pyntet med Maileg påskeegg. Noen av eggene er kjøpt i fjor og noen nye i år. Det er jo en liten stund til påsken enda, men det er jo greit å kunne nyte pynten litt også. 




Det er ikke så mye som skal til for å pynte litt opp og man kan gjøre mye med det man finner ute, det er veldig dekorativt også å ta naturen inn synes jeg. 

Nå skal jeg og prinsessa kose oss med dyrepasserene og historien om Julius ♥ 

Ønsker dere en riktig fin fredag og en god helg.


21 kommentarer:

Audhild sa...

Så koselig du og prinsessa har gjort det!
Og heldig som har vrihassel som vokser vilt ute!!

En riktig fin fredagskveld ønskes dere!
:)

Min Verden sa...

Det var utrolig nydelig!

bo-dilla sa...

Her i sør kaller vi d for trollhassel og d er kjempefint m pynt på.
Koselig påskepynt dere har gjort i stand.

Kos deg videre i kveld.

Klem Bodil

Hanne Margrete sa...

Kjempelekkert! Jeg vil også ha sånn vrihassel... Nydelige påskeegg, med så søte farger! ble veldig fint på spisebordet ditt ja:) God helg videre!
Klem:)

Jijji sa...

Litt misunnelig nå;) Så utrolig genialt å ha trollhassel i hagen! Jeg simpelthen elsker disse buskene; de er jo bare sååå dekorative! Ble veldig koselig hos deg med påskeeggene på.

Ønsker deg samtidig en herlig helg!
Klem fra Jijji

jordbærpiken sa...

Så koselig! Nå fikk jeg også lyst til å pynte et påsketre. :) Ha en god helg!

HjemmeKos sa...

Så nydelig !! Skjønn blogg du har :) Jeg følger deg videre !

Tone sa...

Herlig med litt påskepynt i stua, og nå mangler det bare noen plussgrader, så flytter jeg ut på terrassen:)) Takk for at du delte fargekoden med oss, ønsker deg en fin helg! Klem Tone

Torill sa...

Så koselige bilder:) Her er det meldt eit nydelig vær i måro, så trur eg må ut å jakte eg og;)

Ønsker deg ei super helg♥
Klem

Jatte sa...

Kjempekoselig♥ Trollhassel er kjempefint og bruke - jg hadde det i julen!

God helg til deg,
Klem Jatte♥

Elisabeths idyll. sa...

Heisann ;o)
Så fint du har gjordt det ;o))

God helg ;o)
Klem Elisabeth

Berit sa...

flott påskepynt. God fredag og helg til deg også

Har en drøm... sa...

Så koselig det ble!
Jeg har og en trollhassel som jeg elsker over alt ♥ Og jeg gleder meg til og ta frem påskeeggene og henge på;))

Ha en fin helg!

Klem Line

rod i hob sa...

Knallfine trollhassel... Lika det eg :-)

Eg hadde nok laga sausen i mårå, deilig når den e litt lunka ;-)

Lykke te! (Nam nam)

Minasverden sa...

Det ble kjempe kos med bruk av trollhassel og påskepynten.:)
Jeg tror jeg må låne den ideen din, så blir det litt påskepynta til påsken.:)
Jeg er ikke den som pynter så mye til påsken, men dette likte jeg veldig godt.
Ha en fin helg, og kos deg med minsten og boka.:)

Caroline sa...

Så koselig det ble:)Jeg hadde med en grein med vrihassel på jobb,så der nyter pasientene godt av forskjellig pynt,alt etter årstidene;)Min vrihassel har desverre ikke vokst seg så stor enda,men min mor har en diger en...Ha en videre fin helg:)
Klem Caroline

Christina sa...

Koselig;))
ha en deilig kveld;)

GODE DAGER sa...

Kjempekoselig, og fin trollhassel:)
Gleder meg på å følge bloggen din videre:)

Nina B. sa...

Så koselig :)

Jeg og eldstejenta så også Dyrepasserne på fredag, og begge satt med tårer i øynene da de viste den dødfødte apeungen...

En ny tur til Dyreparken er sterkt ønsket nå!
Ha en nydelig uke ♥
klem

siren sa...

Skulle ønske det var jeg som kunne gå i hagen min å hente greiner av virhassel, de er så nydelige! Det ble veldig fint når du pyntet de! :)

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Nydelige egg og kvister:) Flott blogg du har. Legger meg til som følger her.

God helg:)