torsdag 17. desember 2009

17. desember- Førjulsgave, fra meg til meg

Jada, jeg vet hvordan jeg skal glede meg selv... ikke så vanskelig i grunnen, for jeg kan helt ærlig innrømme at jeg er ganske så matrialistisk (desverre )



Denne lykta ble iallefall min etter en shoppingrunde. Jeg kan finne tusen undskyldninger for at den ble med meg hjem, men i bunn og grunn var det kun fordi jeg likte den og fordi jeg følte jeg fortjente den (ok, måtte slenge med den ene undskyldningen der, hihi)



Men når det er sagt så koser jeg meg med å kjøpe gaver til andre. Jeg liker å finne det som jeg synes er en perfekt gave til mottakeren, og jeg elsker gleden ved å gi noe som faller i smak! Jeg koser meg også med innpakningen. Iår har jeg pakket inn i gråpapir, rødrutite bånd og hengt på noen små røde julekuler. Papiret har jeg pyntet med nostalgiske glansbilder, noen med gammeldagse nissemotiv og andre med engler. Innpakningen er jo førsteinntrykket til mottakeren og jeg liker å gjøre meg flid med det, også er det en juleforberedelse som jeg koser meg med og gleder meg til. Iår har prinsessa vært med å hjelpt meg og sammen har vi kost oss, jeg ser  at dette fort kan bli en tradisjon.





Den vakre engelen som henger ved hyllen og lykta er den som jeg bestillte av Marit før selskapet. Den er utrolig vakker, med skjønne detaljer og jeg synes det er en fin velkomst i gangen min.


Ønsker dere alle sammen en videre skjønn torsdagskveld. tenk, nå er det bare 7 dager igjen til jul!! Jeg kjenner virkelig julestemningen er her for fullt, vi har vært så utrolig heldige at vi har fått snø her:)


15 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Den var fiiin! Jeg vil også ha... :)

Her om dagen kjøpte jeg julegave til kjøkkenet fra meg. :) Tror mannen kommer til å le. Håper det værtfall...

En ting er sikkert værtfall. Jeg kommer til å le!

Ha en fin kveld videre. Klem fra Anine

lisje astrid's husblogg sa...

Lykta er super fin:)
Den julegåva er såå lekker:)Å ser spennande ut!!
Kjempe koselig hos deg:)
Klem frå Astrid;)

Anonym sa...

Sååååååå flott lykt. Er det lov å spørre hvor den er kjøpt? Den passer helt perfekt som gave til min mor. Takk! Lisbeth

sylvia sa...

wow.å ååå...
den var herlig den lykta der.
så fint den passet der,
skjønn engel da.
flink du er å sette sammen
koselig med pakker,nydelig innpakket.
ha en herlig kveld,klem fra
sylvia

Anonym sa...

Nydelig lykt:)Man må jo unne seg en gave selv også.
å den engelen er jo bare til å dåne av...så sjønn.*dåne*
Flott innpakkning også.klem

Lillan sa...

jeg er selv en lykt elsker og jeg har sikkert 30 av dem! Og den du har kjøpt deg var bare helskjønn!!!! jeg elsker lykter som ser litt shabby og er litt uvanlige i formen og din var helt etter min smak:) Europris lykter er med andre ord ikke noe for meg:) Mye fint der altså men ikke lykter. Skikkelig fine lykter synes jeg at jeg bare finner på gave og interiørbutikker. KOSE DEG i disse koselige juledagene!!

stor klem fra Lillan

Yvonne sa...

Fy søren, denne lykta var bare såå lekker! Skjønner jo at du måtte ha med deg den. Så flott du har det i gangen din forresten. Fin velkomst ja, det er helt sikkert. Ha en flott kveld!

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Åhh, jeg trenger ingen unnskyldninger, hehe. Det er viktig å glede seg selv en gang i blant.

Klemmer

camilla sa...

åå,ja den var bare nyydelig!!! akkurat sånn e har lyst på:))
også så fint å henge den opp på den kroken:)
du trenger ingen annnen unnskyldning enn at den kommer til å glede deg og alle de som kommer på besøk til dere:) viktig å gjøre det lunt og koselig så gjestene føler seg velkommen;))he he..:)

Ha en fortsatt fin førjulstid:)

Hilde sa...

Så nydelig lykt - det var en flott gave synes jeg.
Den engelen er skjønn - nå ble jeg inspirert til å få lagent en slik til meg selv...
Nydelig pyntet er det hos deg! tAKK FOR INSPIRASJONEN.
hiLDE

(eddas) sa...

Ja..en må kjøpe noen gaver til seg selv....det har jeg gjort og:)
Koselig den lykten på veggen....
ha en kos fredag
klemmer fra meg

Hannes hage sa...

Lykten er veldig skjønn, skjønner godt at den måtte få bli med deg hjem.
Jeg pakker også inn gavene i gråpapir, og dekrorere som deg med glansbilder og hyssing i stedet for bånd. Det er så koselig å sitte å pusle med. Barnas gaver blir pakket inn litt anneredes, eldstegutten må få en litt tøffere innpakkning, så der blir det i sort og rødt, medn 10 åringen synes det vakreste er høyglanset nissepapair, så da får han det.
Ønsker deg en riktig god helg.

Anonym sa...

Utrolig fin lykt!,
-velfortjent, he he!
Ha en fin helg, klem Hege.
PS!Pakke sammen med barna er såå koselig - både for dem OG oss:-)

Datt sa...

Sukk, slike gaver fra meg til meg faller i alle fall ALLTID i smak! hihi... Synes absolutt du her fortjent den, og den var jo NYDELIG da! :D

Josefine sa...

Hei på deg!

Gratulerer med ny lykt!

Ønsker deg og familien din en fredelig og fin julehelg og et riktig godt nyttår!! Juleklem