onsdag 16. desember 2009

16. desember- utepynt

...to innlegg på en dag er sjelden kost, men jeg må bare vise dere utepynten.

Før selskapet "klaget" jeg jo litt her ine over at det var så grått og kjedelig utforbi... Men jeg tok altså saken i hendene før selskapet.


Egentlig ikke så mye som skulle til, siden det var så grått og trist i utgangspunktet... Litt granbar, lerkegrener, noen friske røde epler, litt hvite svibler... satt sammen med noe av det jeg allerede hadde ute! Det er så fint å blande ulike matrialer fra naturen synes jeg... mye vakkert i naturen!!

Kransen på døren er et hjerte som er pyntet, det skal jeg ikke ta æren for for det er kjøpt fiks ferdig fra blomsterbutikk. Jeg er veldig fornøyd med det og syns det er vakkert! Fine materialer som er blandet sammen her også og helt i min smak! Vakkert med "frosten" på bærene.





Det var kjekt å pynte og dille litt ute også... er så kjekt å lage det forskjellig, etter hvilken årstid det er, akkuratt slik vi gjør inne...

Vi har kost oss masse med prinsessa i ettermiddag og ikveld og Tingeling filmen var veldig koselig. Ønsker dere, nok en gang, en videre skjønn onsdagskveld:)



5 kommentarer:

Simple Lovely sa...

Hipp hipp hurra for mini-moni!:)
Høres ut som dere har kost dere, både idag og sist søndag-utrolig fint du hadde stellt i stand moni!
Og JA, tiden går altfor fort. Begynne du å bli babysyk?hihi

Nydelig pyntet utforbi også:) så lurt av deg å bruke et eple å pynte med, koselig og veldig dekorativt.
Er enige med deg, herlig å pynte både inne og ute etter årstidene. Jeg er også glad i å potle:)

Ha en finfin kveld!
Jeg skal snart igang med å bake pepperkaker a la Ikea og nyte synet av det vakre juletreet vårt som er blitt pyntet med yndlings hårklemmen til Emms. Den nederste delen av juletreet er godt pyntet for å si det sånn....;)

Klem, Julie

lottens vita och gröna sa...

ohhh gu vad fint moni, en härlig julvecka vill jag önska dig, varmkram lotten

Margrethes hus og hage sa...

så koselige bilder. Du lager det så stemningsfullt og vakkert :)

Takk for koselig kommentar hos meg :)

Ønsker deg en fin adventstid! Hilsen Margrethe

Guttemamma sa...

KLart du må vise pakkene,det lærte jeg i fjor:)
Gatulerer med prinsessa!! Så koselig ute hos deg,likte den svibelpotta veldig godt!!
klem

UNDRING sa...

Gratulerer med datteren!
Flott pynt du har laget.
Ha en fortsatt fin førjulstid