søndag 15. februar 2009

Nye romantiske liftgardiner på kjøkkenet


For en liten stund siden kom jeg over siden til Sara Dahl, som har en fantastisk side og noen utrolig flotte produkter hun syr.

Jeg har lenge ønsket meg noen søte og romantiske liftgardiner til kjøkkenet, men det er ikke enkelt å finne. Helt til jeg fant Sara sin hjemmeside. uansett om stilen din er stram, enkel, klassisk eller romantisk finner hun en løsning som du kommer til å elske. Sara skriver på sin side at hun elsker å gjøre ting som er utenom det vanlige. Ja dette liker vi!!!!

Jeg forstod med en gang, at det var nettopp dette jeg hadde letet etter lenge. Alle bildene på hennes side er jo ren nytelse og inspirasjon, og når hun svarer på forespørsel på mail sender hun et hav av inspirasjonsbilder. Ja, det blir virkelig valgets kval, det er jo så mye lekkert å velge i. Likevel forstod Sara med en gang hva jeg mente, og kom med mange gode forslag, hjertelig takk, jeg er superfornøyd!



Ja, nå føler jeg virkelig at jeg har fått nytt kjøkken jeg.. det ble jo sååå utrolig lyst å trivelig og det ble akuratt som et nytt rom å komme inn i. Ren nytelse er det!

Åsså er det så kjekt å ha noe som ikke alle andre har! Stoffet er rett å slett lekkert, men det kommer nok ikke skikkelig frem på bildet. Det er hvit lin med noen små søte blomster på. Blomstene er det lille ekstra, noe som gjør liftgardinene unike, romantiske og vakre synes jeg, sammen med de søte sløyfebåndene! ÅÅÅÅ, jeg kan jo bare sitte å se på dem i evigheter jeg hihi!



Sara har fått mye skryt fra andre kunder inne på hjemmesiden hennes også, og det er vel fortjent skryt. Så jeg vil anbefale dere alle å titte inn der en gang, om så bare for inspirasjon og glede! Ja for en blir virkelig glad av dette altså!

Ønsker dere en videre fin søndag!!

Edit: jeg har kluppet av båndene altså... måtte bare gruble litt over lengde og slik, for jeg var så usikker!!!

18 kommentarer:

Anonym sa...

De gardinene var bare knall fine :)

Bette sa...

Ja,samboeren mn syns det var deilig å våkne til ferdig dekket frokostbord i går! Vi ble sittende lenge og kose oss! Og i dag var det jeg som våknet til dekket bord! Herlig:o)
For noen nydelige gardiner du har fått!!! De likte jeg veldig! Tror jeg må inn og sjekke ut siden deres.
Ha en herlig søndag!

Klem fra Bette!

Anonym sa...

Heisann, du har virkelig god smak du!

Takk for kommentaren din i forrige innlegg

Else Beate

Anonym sa...

Gardinene var lekre!

Hannes hage sa...

Å, ja, dette var heelt nydelig!

Anonym sa...

Vakkert vakkert - :-)

Hannes hage sa...

Hei, igjen. Ja blondesjalene mine består utelukkende av staver (tror det er 20 til 25 staver i bredden). Jeg valgte å hekle blondene mine inn, da er det ikke staver bak blondene, men bare luft. det går selvfølgelig an å sy dem fast også. Lykke til, det blir spennende å se resultatet ditt.

Anonym sa...

Ja, ordentlige nydelige de liftgardinene dine.

Tino sa...

Nydelige lift-gardiner! De kunne jeg tenke meg å "herme" etter, likte de kjempegodt.
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

VAKKERT; VAKKERT! NYDELIGE LIFTGARDINER!!


Tove

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Hei, jeg hadde vist glemt og legge inn min mailadresse på bloggen min *ler* men her er den z-ba@online.no

har diverse salmebøker de fleste fra sent 1800 tallet :o)

LYKKEBO sa...

Tusen takk for koselig hilsen hos meg:) For noen utrolig fine liftgardiner! Nydelig var de!
Forstår godt at du nyter de:)
Må ta meg en titt på siden hennes:)

AnitaK sa...

Lekkert!!!

Anonym sa...

Takk for hyggelig hilsen,:)utrolig flotte gardiner!!!Anita:)

Villblomsten sa...

Masse flott :-)
Takk for titten :-)

Anonym sa...

Hei på deg, lillesøster.-)
Vil bare si at det var noen KJEMPEFINE liftgardiner du hadde fått deg. Dette var "deg". Ha en super tirsdag. Nå skal vi spise yndlingsmiddagen til minsten.

Kristin

Monica sa...

Takk for mange koselige kommentarer alle sammen! Skal ta meg en runde idag å titte på bloggene deres og kommentere idag jeg også! Koselig med kommentarrer fra deg også storesøster, synes det er kjempegøy når du er inne å leser! Gleder meg masse til du kommer å ser dem "live" hihi!! Vi må snart finne på noe!!

Anonym sa...

Hei,

Vanvittig bra! Romantisk her også:

http://www.decoprodukter.no