lørdag 14. februar 2009

litt tilda oppdatering



Det er flere som har nevnt at den stakkar tilda dukken min ikke bare må sitte her å blotte seg i undertøyet, så hva gjør jeg ikke for dere (og den stakkers tildaen). Nå har hun iallefall fått seg mammelukker, og et skjørt med paljetter i nattens kreative timer (utrolig hva vi kan få gjort da)!Så får vi se hva som kommer på henne i løpet av denne kvelden (kremt, les natten), jeg håper at jeg får tid til å få henne ferdig slik innimellom alt det andre!!

Ha en flott valentines day og lørdagskveld!!

4 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Ska sei tilda dama ser fjong ut der hun sitter:O)
Her har det blitt laget 3 stk bare i går. Var ned å kjøpte litt stoff sjå dåkke:O)
Nå skal jeg begynne på ei rose ku. Ha en herlig lørdag. Klem fra ELin:O)

Hannes hage sa...

Riktig god helg til deg også, og tildadukken din begynner virkelig å ta for nå. Mamelukker er bare så romantisk.

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Hhei, for en koselige blogg du har.... her kommer jeg gjerne tilbake....og siden du spurte så må jeg bare si at klart du kan linke meg, det er jo bare hyggelig det... ... nå skal jeg kose meg veidere her hos deg *god helg klem*

Wenche/chawo sa...

Ja stakkars tildaen ,det er godt hun får noe mer klær på.Venter i spenning for å se henne helt ferdig.