lørdag 21. juli 2012

Lørdagsmorgen med blogging og kos


Riktig god lørdagsmorgen.
Her er stille før stormen i skrivende stund, ikke en sjel har våknet enda og mor selv kan kose seg med blogging og kaffe.

Jeg kjenner bloggelysten kommer snikende tilbake. Jeg har jo alltid vært innom og snust, men nå kjenner jeg at jeg får lyst til å begynne å lage innlegg igjen selv også.


Miniprinsen er i farta om dagen. Nå begynner det nok å bli travelt for hu mor etterhvert, som må springe etter denne lille turboen. Han har også funnet ut at om han holder for hullet i halsen kommer det masse lyd, herlig.

På seg har miniprinsen en liten shorts fra USA.
Jeg har bestilt masse fine barneklær fra USA i det siste, og er strålende fornøyd. Gøy å ha noe som ikke alle andre har. Veldig greit når pakken blir levert direkte på døren også.
 Jeg synes egentlig det er veldig vanskelig å finne fine gutteklær, men har kommet over litt i det siste.

Idag skal vi bake litt gjærbakst, både til besøk og litt til bursdagen til farmoren til min mann.
 Gleder meg til å bake og ikke minst har min søster tatt med hvitt perlesukker fra Sverige til meg, så det blir nok fin pynt.


Appelsintreet som jeg kjøpte for et par måneder siden lever i beste velgående enda, og det er egentlig ganske utrolig til å være meg. Det har nok vokset ut av sin potte, så jeg må nok plante om etterhvert. men stolt er jeg, for jeg trodde jeg skulle klare og drepe dette som med alle andre planter. Så gjenstår det å se hvor lenge det holder ut med meg?

Ønsker dere en videre fin lørdag.

10 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei vennen! Kos dere på besøk...klem:)

Black Feathers sa...

Heisann :)

Jeg har lest nedover i bloggen din om sønnen din. Så godt å lese at han er bedre. Høres ut som det har vært en slitsom periode. Håper han kan fjerne røret som planlagt :)
Det er tøft når barna blir syke som jo er våre vakreste skatter :)

Flott appelsintre du har. Jeg har aldri turt å prøve meg på de for jeg har trodd at de var vanskelige å få til. Så moro at du har klart det :)
Ha en fin dag :)

Grete H sa...

Så koselig å lese Monica. Godt at alt er bra med dere. Herlige unger dere har! Hvilke nettsider bestiller du fra (USA)?

Audhild sa...

Så kjekt med et innlegg fra deg!
Du er savnet skjønner du :)
Ser og høres ut som dere koser dere masse, og lillegutt er jo blitt så stor!! Ser ut som en skikkelig glad luring gjør han :)
Stilig shorts da!

Kos dere videre og god helg! KLEM

Anka sa...

Så mange fine detaljer i stua de. Liker de duse fargene du bruker. Kos deg med de små. God helg.

Jijji sa...

Så kult det appelsintreet ditt er! (Sånn har jeg lyst på også....)
Du har en veldig herlig prins da;)
Jepp, jeg vet alt om hvor vanskelig det er å finne fint guttetøy. Utvalget til jenter er bare så uendelig mye større.... Så hvis du har noen nett-tips tar jeg gjerne imot.

Klem fra Jijji

Unknown sa...

Så herlig han er:)
Det skjønne smilet ♥
Er så godt og høre at han er bedre, ble sååå glad da leg leste om deres siste besøk på Riksen!!

KOS dere videre med sommer og sol (æh...:))

Klem Line

HusmorDronninga sa...

Så kjekt å sjå at du e "tilbake"! Og at det går bedre med prinsen :) Han e virkelig ein skjønnas!

Eldens Hage sa...

Heisann! Så nydelig en gutt du har! Har en sønn i samme alder selv, og kjenner meg veldig igjen i at det ikke er så masse fine gutteklær å oppdriver her i Norge. Må vel kanskje vurdere å se litt ut i den store verden etter klær til gutten min jeg også! Spennende med noe nytt!
Og appelsintreet la jeg min elsk på, så utrolig stilig! *ønsker seg* Ha en fin søndag. Klem :)

Karen sa...

for en fin liten prins du har! Skikkelig sjarmør :)

De morgenstundene er helt herlige... Jeg hadde planlagt en slik i dag, satt på vekkerklokke og alt, men akkurat i dag ville vist lille engelen våkne tidlig også, så ble dårlig med morgenkos alene :)

Herlige glimt fra ditt vakre hjem! Bare elsker det tøffe appelsintreet :)

Ha en strålende dag!