tirsdag 5. juli 2011



Sommer, men sola uteblir visst idag også. Da får vi bare gjøre det beste ut av det og kose oss med den sommeren vi har. Dagen idag skal jeg bruke til å gjøre litt småting inne tenkte jeg.

Det blir visst bilder fra kjøkkenet i dagens innlegg også. Dette er et rom som jeg blir mer og mer glad i og jeg koser meg veldig her inne, både med matlaging, husarbeid og bare det å slappe av i slagbenken med en god kopp kaffi og et blad eller bok.


Det er alltid litt å finne på inne og om jeg setter på litt musikk og tar det i rolig tempo så koser jeg meg faktisk med husarbeidet. Kanskje titter sola frem iløpet av dagen også?

Ønsker dere en riktig fin tirsdag.


7 kommentarer:

Abrakadabras. sa...

Hei. Nydelig kjøkken og mange flotte bilder. :o) Jeg kommer til å hilse på hos deg flere ganger :o)
Hilsen Jorunn

Seek for Antique sa...

Så bra, eg og;) Ha ein fin dag!:)

Beth sa...

Nyt dagen inne og som du skriver, husarbeide blir hva du selv gjør det til.
Og det kan faktisk være koselig å pusle rundt i hjemmet.
Håper solen titter ned til deg også. Her er overskyet, men kjempevarmt!

lisje astrid's husblogg sa...

Kjøkenet ditt er berre så fint!
Nydelege romantiske detaljar ♥

Ønskar deg gode og glade sommardagar
(uansett ver)

KLem frå Astrid ♥

MissMette sa...

Hei Monica :)
Koselige bilder og et koselig
kjøkken ღ skjønner godt at du
bruker dette rommet mye :)
Ja, det er dårlig med sommer
vær her i nord også, varmere
har det blitt med dårlig med
sol.... Kos deg inne med det
du skal, og ha en fin dag....
Klem fra Mette

Karen sa...

Du har alltid så fine stemningsfulle bilder :) Og den kjøkkenkroken er bare nydelig...!

Håper du vil slå følge i min nye blogg... Den har vært under redigering lenge (kompliserte greier) Men er nå oppe og går :)

*klemmer*

Tone sa...

Hei:)) Så flott ny benk du har fått deg, tenker kaffen smaker godt i den ja! Kos deg i solen i dag, de få solglimtene som kommer:) Sommerklem Tone