lørdag 30. april 2011

God Lørdag ♥




Riktig god lørdag. 

Vi har hatt nok en uke med fantastisk herlig vær, jeg begynner i grunnen og blivandt til det nå, hihi... Det er deilig å kunne gå ute i lette klær, men ikke like lett å finne fine klær i takt med voksende mage... 
I mårres var jeg ute og hentet inn litt av hagens blomster, kjekt å kunne gå ut i hagen igjen og plukke med litt av herlighetene inn. 

Nå skal jeg henge klærne ut til tørk, deilig å få frisk vårluft i dem også har vi fullt opp med planer resten av dagen, her går det slag i slag.

 Ønsker dere en riktig fin lørdag.

10 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei!

En riktig fin lørdag ønskes deg også! Koselig å kunne plukke med seg blomster inn! Flotte bilder.

Klem fra Elisbeth.

Jane sa...

Jeg elsker denne årstiden, og dette været som har vært siste ukene. Blir jo rent bortskjemt ;0)

Ønsker deg en strålende flott lørdag.

Klem Jane.

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Nydelig pynt du hadde på bordet, vakkert :)
Vi nyter også deilige dager nå, herlig med litt vår/sommer vær :)
Husker godt at det var vanskelig å finne lette "stormage" klær, så jeg gikk for det meste i en utslitt gammel shorts de somrene :)

Håper du får en kjempefin Lørdag
Klem Mette :))

Unknown sa...

Fine bilder;)
Er så kos og ta litt uteblomster inn ♥ Nå har vi det deilig for tiden ja, vi har hatt sommervær siden FØR påske vi - deilig!

Fin lørdag;))

Klem Line

Simple Lovely sa...

Det er fantastisk! Jeg kunne blitt vandt til å legge meg i lufttørket sengetøy og hagekos hver dag. Deilig er det!
Jeg fant mye fint på hm, mammaklær alstå:) Kjøpte to maxi kjoler idag som jeg vet jeg blir avhengig av iløpet av sommeren. Når har du termin, monica? Håper formen er bedre:)

Kos deg i sommerværet!
Klem

Karen sa...

Så herlig, og fantastisk stemningsfult bilde :)

God helg!
*klem*

FlorasFrue sa...

Helt herlig vær - deilig å nyte hagen og plukke inn det som er. Her i min hage er det ikke lenge til jeg kan plukke inn liljekonvall - gleder meg!

God søndag til deg!

Kristina, nord i bygdo sa...

Ja det er herleg med dette nydelege været som me har om dagane! Må nytast! Gratulerar med den vesle som er på veg, du bærer på noko fantastisk stort! Men sol og varme kan vere ei utfordring når ein går gravid ;) Kos deg som best du kan :) Klem Kristina

Jatte sa...

Hei Monica,

Herlige bilder, likte det roselyset veldig godt!:)

Ha en fin Søndag,
Klem Jatte♥

Dronninghuset sa...

så fint.
deilig med varme soldager.

ønsker deg en fin uke,
klem Tove