onsdag 9. juni 2010

Sommer og sol ♥



åhhhh hærlige sommeren. Skikkelig godt og varmt, kroppen begynner så smått å få litt farge, vi spiser flere måltid ute enn inne, vi har is omtrent hver dag og vi må vanne i bedene ute fordi det begynner å bli nokså tørt. 






Det er en deilig følelse det, nå er det jo virkelig sommer. Det føles som en evighet siden det var kadt, selv om det i virkeligheten ikke er så veldig lenge siden, vi glemmer heldigvis fort. I jordbærene blomstrer det som bare det, så det blir masse jordbær i år også deilig. Plommetreet har blomstret og epletreet blomster også vakkert...ahhh ingenting er bedre enn frukt plukket rett fra hagen. 






Det er godt å ha en god hjelper som vanner når det er så tørt, i bakgrunnen ser dere fargen vi valgte på huset, ganske fornøyde med den. Karmer og alt er malt samme farge. 








Trampolinen er kanskje ikke det vakreste i hagen, men gu så kjekt det er, for både liten og stor. God trim er det også, og ikke minst en riktig god solseng hihi. 






Vi har hatt en riktig fin dag i sola, sluttet tidlig på jobb idag, og då koser jeg og prinsessa oss virkelig. Nå er det snart tid for møte med jobben. Ønsker dere alle sammen en videre fin onsdag. 


klem

9 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Sommeren er herlig!
Nyt dagen videre :)

Hilsen fra
Husmor Dronninga - Kjersti

Lappeline ♥ sa...

Sååå deilig at sommeren er her..Flott farge på huset ditt ligner min...
Var også tidlig ferdig og det er deilig blir flotte lange dager

Ha en fin kveld

Klem

Sukkertøy for øyet sa...

Så flink vannehjelp du har, det må være super kjekt nå som sommer'n er her :)
..For nå har vi venta lenge synes jeg
Og jeg er så glad for at den endelig er her :)

Heldig du er som har så stor plass å boltre deg på,herlig :)

Kose deg masse på denne skjønne onsdagen.
Go'klem fra meg til deg

My home is my Castle sa...

For noen herlige bilder... Sommer er bare deilig :))

Klem,Kari

ANETTESHUS.COM sa...

Så herlige sommerbilder!!

Ha en fortsatt fin uke:)

Klem klem
Anette:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ja, no er det herlege dager!
Der minnte du meg på at eg må ut å vatne;)
Ha ein nydeleg sommerkveld!
Klem:)

Nina B. sa...

Så herlig! ER virkelig bare å nyte dagene vi har nå...deilig!
Godt å leke med vannspreder, gå uten sko og strømper og jakke...fantastisk!

Ha en fortreffelig torsdag!

♥ Nina

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Nå ble jeg jammen i kjempe-sommerhumør. Elsket headeren din!

Ta gjerne turen innom min blogg og stem på vår skjønne lanounge. Da blir jeg glad ♥
Nå skal jeg snike litt mer rundt på bloggen din:)

Klem fra meg

Ida sa...

Så utrolig herlige sommerbilder, prinsessen din er så nydelig!

Naboen (som vi deler hage med) har trampoline.. og den er mye brukt av oss også! Jeg ler så jeg griner når jeg og Christoffer hopper sammen, han faller hele tiden, og ler så han holder på å tisse seg ut.. ingenting er bedre enn å leke og le sammen med ungene :) Det gir en stor lykkefølelse!

Håper dere har fine flotte dager - måtte det komme mange av de fremover :)

Stor klem fra Ida