fredag 22. januar 2010

Helg:)

Da var det helg og jeg er oppe å går igjen... Jeg har vært på jobb også idag, og det var utrolig kjekt å være tilbake. Snakk om hærlig velkomst fra alle de søte små!!



Det er flere som har spurt meg om det er ny header, ja det er ny, bloggen min er kledd i "vårdrakt" for andledningen. Takk for alle fine kommentarer.


Ellers så kjenner jeg det har hopet seg litt opp med husarbeid og diverse her hjemme, så det må jeg prøve å få gjort noe med i helgen. Jeg må bare komme meg litt mer ovenpå og få litt mer energi først- det er utrolig hvor mye energi det trekker å ligge strekk ut slik!!


Jeg har også fått vite at jeg har vunnet i en konkurranse på hjem kjære hjem, så nå gleder jeg meg veldig til å få pakken jeg bestillte. Gleder meg til å vise dere godsakene. Så utrolig kjekk overraskelse.

Ønsker dere en nydelig fredag:)


13 kommentarer:

Christina Mari sa...

God helg til deg!
Kjempe fin blogg du har. Veldig godt etter man har ligget rett ut å kjenne at energien er på vei tilbake.
Klem fra Christina.

Missfryd sa...

Nydelig med rosa tulipaner og lekker nye header!!
Ønsker den en skjønn helg.
Klem Ingrid

SiljeVanilje sa...

Så bra du er på bedringens vei!:o)
Kjempefine bilder og ny header!!:o)

Ønsker deg ei riktig god helg!

Klem fra Silje

Simple Lovely sa...

God helg Moni!
Elsker fattigmann lysestakene og Madonnaen din. Synes det skaper en herlig stemning i heimen med Madonnaer:)

Kjempe fin header, kjenner det skal bli deilig ned vår. Kjekt å ha det å se fram til! Kan jeg spør hvoran du lager header egentlig, må du ha et spesiel program??

Ønsker deg en herlig helg!
Klemmer fra meg ♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fine bilder :)
Gpd helg :)

Klem M ♥

Hjemmekjær sa...

Så herlig vårstemning på bildene dine...Kjenner jeg lengter etter den:)

My home is my Castle sa...

Så nydelige bilder og herlige tulipaner :))

Klem,Kari

lisje astrid's husblogg sa...

Å for nokon herlige bilder frå din fantastisk vakre heim!!!!
Godt at du er frisk att:)
Ønsker deg ei super kos helg<3
Klem frå Astrid:)

camilla sa...

så nydelige bilder!! elsker rosa blomster, var skikkelig vårstemning på bildene dine! det var herlig:))

God helg:)

MissMette sa...

Hei Monica...
Så flotte bilder og aldeles nydelige tulipaner ♥ ♥ ♥ jeg elsker tulipaner... og kjempeflott ny header! Ønsker deg en fin, fin helg videre. Klem fra Mette

Minka sa...

Flott ny header du har fått, koselig med litt vår preg over det hele...Gleder meg sånn til våren..Hehe, ja bilder kan lyve ja, mine gjorde nok kanskje ikveld, var så mye rot rundt at bilde ble tatt litt høyt. Men kan nok kanskje senke hylla litt ja, men mannen ville skjule noen skruehull,hehe. De kan jeg skjule på annet vis, så vi får sove på det til i morgen. God helg tilø deg og dine, og tusen takk for meningen din. Er så godt å ha blogglandia når en står fast, klems...

Lotta sa...

Nydelige bilder fra ditt vakre hjem..God helg til deg:)
Klemmer:)

Shabbycharm sa...

Åååh kjenner bare den herlige vårfölelsen kommer krypende når jeg ser dine herlige bilder...
Så fine bilder.
Ha en fin helg...
klem bella