søndag 10. januar 2010

Bildelist, roseputer og annet dill...

Igår var jeg som sagt på shopping med storesøster, og litt ble det jo med hjem. Var nok litt tidlig å jakte på vårnyheter, men noen nye greengateservis hadde allerede kommet inn i butikkene. Jeg tror likevel jeg venter litt til med det, slik jeg kan få se og vurdere alt sammen som kommer inn.




En bilderamme med litt tilbehør ble med hjem. Jeg har lenge vurdert hva jeg skal ha mellom lampene over sofaen, så endleig kom det noe opp på veggen. Fant jo liksom aldri det rette, og en tom vegg, det liker vi ikke. Nå ble det med en gang litt koseligere i stuen, synes jeg. Men nå sitter jeg å vurderer å male noen fine ord under med sjablong, må bare komme på det rette først. Tror det hadde blitt ganske vakkert, ser det veldig for meg iallefall... Og da må det være i grått, så det ikke blir for hard. Kom gjerne med tips:)



Litt nye puter i sofaen har det også kommet, fallt veldig for den hvite som det er brodert inn hjem kjære hjem på. Roseputene var  helt meg- nå ble det vår i stuen gitt.



Litt nye klær og sjal ble også med hjem- deilig å friske litt opp i garderoben også. Jeg gleder meg til det kommer inn vårklær i hærlige farger jeg:)



Eller så har jeg nå rundet hundre følgere. Det er så koselig og kjekt at det er så mange som ønsker å følge meg og min lille blogg. jeg setter så pris på dere at jeg ønsker å trekke ut en følger i neste innlegg og finne en premie tilpasset til min kjære følger.

Ønsker dere alle sammen en nydelig søndag:)


34 kommentarer:

Landcharm sa...

Det var da koelig her hos deg, og lyslisten ble fin. Ha en fin dag videre.

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Hadde det kommet nytt fra GG allerede?!
Masse fie bilder her hos deg!
Kos deg idag! Snart er det hverdag igjen!
Søndagsklem...

Anne sa...

Så fint hos deg! Nydelege roseputer, akkurat min stil:)
Ha ein flott dag!
Klem:)

Anna-Lena sa...

Hej Monica!

Vilken underbar blogg och vilket vackert hem du har! Vad roligt att du vill delta i min utlottning! Lycka till!

Kram Anna-Lena

Anitas hus sa...

Så fint det ble med bildelisten og rammene. passet fint mellom lampene dine. Har en haug med bildelister liggende jeg også, må bare finne ut hvor jeg skal ha de;)

Putene var skjønne og ropte vår og det trenger vi jo nå i kulda.
Er jo sååå fint hos deg:)

Ha en fin søndag!
Klem, Anita:O)

lisje astrid's husblogg sa...

Sååå fint det er her hos deg:)Bildelista var kjempe flott:)
Masse bra bilder på bloggen din:)Du er veldig flink:)
Ønsker deg ein super god søndag:)
Helsing frå Astrid:)

Home By Virginia sa...

Så fint det ble med den bildelisten... :)

Og FOR en heeeerlig stemning det var hos deg...!!! Love it... :)

*Ha en deilig søndag*

Klem fra Malin Virginia

sylvia sa...

såå koselig bilder,å fine ting du har fått deg,gøy med noe nytt,
ja det raker vel løs med vår ting i butikkene i beg av feruar tenker jeg,blir koselig.
ha en nydelig søndag.
klem fra sylvia

Guttemamma sa...

Det må vel kalles en vellykket handlerunde!! Fått lønn..? Ble kjempefint med bildelisten over sofaen!! Fine puter også!
klem,god søndag

beate sa...

Hei!
så lekkert du har det! mange nydelige detaljer!

hva med Amor vincit omnia (kjærligheten overvinner alt) som veggord???

ønsker deg en fin dag
klem Beate

Unknown sa...

Heisann.
Så koselige bilder du viser! Kjempefin bildelist, og stuen din var virkelig koselig:)

Ha en fin søndag:)

Klem Linda

Datt sa...

Mhm, de roseputene hadde nok jeg også falt for!! <3 Grattis med 100 følgere, så staaas!! :D

victoria (huset i byen) sa...

Det var jo noen fine kjøp, og de roseputene var veldig deg....
Ble kjempe flott med den bildelisten og et ordtak eller noe under hadde vært kjempe fint det....
ha en super søndag Monica
klem victoria

Anonym sa...

så fint det ble.teoe nok det blir fint med skrift under.utrolig hva man kan få til:)elsket putene dine.klem:):)

Fru Jensen's sa...

Ble kjempefint med bildelisten mellom lampene dine! Så kjempefint ut hos deg! Kommer garantert innom her flere ganger!
Ha en fin søndag videre!

Linda sa...

HeiMonica!
Hos deg var det lyst og luftig.
Du spør etter gode ord til veggen,
jeg har ett par på høyre side på min...se etter vårlig grønt på teksten.den ene fant jeg i et dansk intriørblad...
De smukkeste... Lykke til med jakten.
Her kinne jeg også trenge nye puter til sofan,noen har mista fargen helt etter vask,ergelig.
God søndag!Klem:))

frøken olsens drømmer sa...

Så fine ting du har kjøpt deg ;))
Ja tenk så deilig å tenke på -en ny vår !!Her er det ikke så kaldt som det har vært og det er strålende sol !!!
god søndag til deg,må sjekke om jeg står som følger hos deg HEHE VISS IKKE HIVER JEG MEG PÅ ;))

frøken olsens drømmer sa...

Jo da jeg var følger jeg ;))

Jeanette sa...

Det ble kjempekoselig! Enig meg deg at det kan passe med et veggord under:)
Å klart jeg vil følge deg, du har en kjempeinspirerende blogg og et flott hus. Grattis med så mange følgere!
Klem J.

Hilde sa...

Så fint det ble - slike shopping dager er veldig deilige!!!
HIlde

Lille Liljehvit sa...

Er ikke rart du har så mange følgere!! Du har en nydelig blogg, og skriver godt! Jeg følger alltid med på nye innlegg :) Du ligger i favoritt-lista mi :)

Jeg hadde også tatt skrift i grå, så det ikke blir så hardt. Men tenk deg nøye om før du gjør det. Det er viktig å finne de riktige ordene :)

Ha en deilig Søndag!!

LiljeHvit :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei :)
Vart koseleg med bildelista :) Er og på jakt etter noko å ha på veggen i stova, men det ska jo vere det rette so tar si tid :)
Du har vertfall ei kjempefin stove :)

Gratulere med 100 følgere :)

Klem M :)

Lykkeliten sa...

Så koselig det ble med den fine bildelisten over sofaen!

Linda sa...

Nydelige puter du har. likte kjempegodt de roseputene:)
ha en fin søndag:)
klem

Snuskebassa sa...

Hei, så fint det ble Monica :-)
Vi har vært på aketur i dag. Herlig!
Jeg elsker bildelister, glimrende og plassbesparende.
Snakkes i morgen.
Klem fra Liv

Bolettes hus sa...

Hei! tusen takk for kjempekoselig kommentar! Veldig fin ramme! Jeg elsker bokstaver i tre! HAr lyst på en hel haug!
Klem

UNDRING sa...

Så mye fint du har shoppa. Deilig med noe nytt.

Oxana sa...

Hei Monica!
So kjempe flott hos deg! Alt faller i min smak!
har lyst å besøke deg en dag å se alt med egne øynene... Tusen takk for din koselige kommentar i bloggen min.
Ha en fin kveld
Klem fra Oxana

Ida sa...

Hei!

Tusen takk for fine gratulasjoner på bursdagen min:)

Dere har det sååå fint! Elsker den gjennomførte myke stilen! Og shopping ER gøy!!! :)

Kanskje du kan skrive noe sånn som: Home is where the heart is ? Or jo ikke så orginalt, men veldig fint da. Eller enkle ord som Live, Laugh, Love ?

Ha en fin søndag, kjære søte Monica :)

Klem

Ingrid sa...

Hei!
Så mye fint det var her i bloggen din da. Nydelig dukkehus prinsessa di har! :)
Kos deg i kveld!

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for hyggelig hilsen, Monica! Så koselige bilder!! Du har et vakkert hjem! Så lyst og lekkert!!

Ønsker deg ern fin-fin start på en ny uke!

Klem Anette:)

Inspiration i vitt sa...

Ååå så fint du har gjort Monika, nej tomma väggar gillar vi inte, nu blev det varmt och ombonat.
Kram på dig/Ingela.

Sköna o Gröna Ting sa...

Kikar in för att jag behöver inspiration.., idétorka men det kliar i fingrarna som attans!!!
Måndag, ny vecka och nya tag....
Hoppas din helg har varit lugn och skön.
Önskar dig en härlig start på veckan...
Skickar med en massa värmande kramar
Marianne

Grip dagen sa...

Det er sjelden jeg er på bloggbesøk. Tiden flyr fra meg. Men når jeg først er innom så er det jo SÅ mye å lese om!
Her var det også mye nytt. Mye HVITT nytt... Riktig flott.

Jeg var også på shopping på lørdag. Har gått bananas i hobbyting, klær og interiør. Det er så mye som frister nå.
Jeg har også levert enormt med ting til Romanina og bruktbutikken. Når noe kommer INN må noe annet UT!

I morra skal jeg ha kreativt møte for å planlegge Vår i Skulehuset. Tida flyr fort. Føler nettopp jeg sydde juleting til Skulehuset...

Det er herlig med nye prosjekter!

Ha ei flott uke!
Klem Marit

PS. Flott heading!!!