torsdag 12. november 2009

Løå begynner å bli klar...

Igårkveld skrev jeg at det ikke ble noen bilder pga lyset, det jeg allerede da hadde glemt ut var at godeste Liv tok noen flotte bilder.


Så nå har jeg lånt noen fra hun for å vise dere. Dette blir virkelig bilder i prosess, så får dere se for dere varer som flotte kjoler, nydelige englebilder, tildafigurer, julesokker, vimpler, kort med mer... Vi kommer ikke til å stille ut varene før rett før, for å bevare dem best mulig.



Det er så utrolig kjekt når en begynner å se at det begynner å ligne noe. Vi spikret opp på hyller, knagger, gardinstenger, flyttet på bod og møbler. Og når vi gikk ifra Løå igårkveld var det virkelig en koselig stemning der inne.


Jeg lar bildene tale for seg. Nå skal jeg gjøre meg og prinsessa klar for jobb og barnehage og ikveld er det møte.


Imorgen er det planleggingsdag, også er vi kommet til helgen. Ukene går så utrolig fort! I helgen skal Løå damene unne seg en aldri så liten shoppingtur til Sandnes og da skal blandt annet mange flotte interiørbutikker inspiseres. Det blir koselig, kjenner mesten det rykker i lommeboken, hihi...

Ønsker dere alle sammen en nydelig torsdag.


9 kommentarer:

Minka sa...

Blir så lekkert atte.... Bare synd jeg ikke får vært der... Men jeg får nok se bilder i etterkant? Godt dere får tatt dere en handletur, viktig å gi seg selv noe når dere jobber på spreng som dere sikkert gjør.
Klem Kristin

lisje astrid's husblogg sa...

SÅÅÅÅ FANTASTISK VAKKERT!!
Heldige alle som får kome innom:)
Eg bur desverre langt vekke;(
Men,får inspirasjon og stemning gjennom bilda dokkers!!
Takk:)
Masse lykke til;)
Ein god dag ønskast:)
Klem frå Astrid

sylvia sa...

noe så lekkert.
vakkert her alstå.
blir kjekt med jule handel.
klem fra sylvia

(eddas) sa...

Ja..dette ser veldig spennende ut...gleder meg til og se resten:)
ha en fin dag
klemmer edda

Datt sa...

Åh, så herlig dere får det til! Dere er så flinke altså! :D Så gjerne jeg skulle vært der... sukk... Ta masse bilder å vis oss her da, så kan jeg bli ekstra sjalu! hehe...
Det skrivebordet der kunne jeg tenkt meg også! hoho... :)

Kalimera's blogg sa...

Spennende for dere dette, håper salget går bra!
Ha en utrolig fin dag.
Klemz

Kreoline sa...

Så koselig i løå, ønsker dere lykke til. Klem.

irene asb sa...

Meg å mor komme nok heilt sikkert innom på lørdagen. kem e det så eige den løå? skikkelig herlige altså :)
hilsen Irene

Anne sa...

Så koseleg det såg ut! Eg er SÅ lei meg for at eg ikkje kan kome:( Det blir nok ei kjempeoppleving for dykk og alle som tar turen innom:)
Veldig koselege bilete av dykk under her! De er skjønne:)
Ha ei flott helg!
Klem