torsdag 6. august 2009

Fotomontasjer

Da klarte endelig jeg også å lage fotomontasjer, JIPPI!! Syns det var utrolig kjekt å endelig laste ned picasa å sitte å dille litt med bildene, frøken dill vettu hihi;) Det var jo utrolig enkelt også, og jeg som hadde gruet meg og trodde at jeg ikke skulle få det til hihi...




Jeg og prinsessa er hjemme fra jobb og barnehage idag også, hun hadde feber igjen på kvelden og iløpet av natten, og da er det bedre å holde henne hjemme og bli HELT frisk. Formen ser bedre ut nå, men slik er det vel alltid på morgenen, så får vi se hvordan det er ikveld igjen:) Matlysten er det iallefall ingenting og si på, og det er jo flott!!




Nå skal jeg sjekke ut picasa litt mer her, så dere kan nok vente dere flere fotomontasjer for tiden på bloggen hihi;) (ikke hektet, neida!!) Det er nok mange uoppdagede funksjoner enda:)

Ønsker dere alle sammen en nydelig dag:)


21 kommentarer:

Verandasol sa...

SÅ koselige montasjer du har laget! Gøy å gjøre litt mer ut av bildene :)

kalimerablogg sa...

Synes og det er kjekt med fotomontasjer.
God bedring til den lille prinsessa di.

Margrethes hus og hage sa...

Bedre med en dag hjemme enn å sende syke barn i barnehagen :)

Fin fotomontasje... Det må jeg lære meg også, men det er en terksel å begynne å se på slike tekniske ting, synes jeg!

Hilsen Margrethe

Mitt lille hjem sa...

Såpass...
Har lurt lenge på hvordan man gjør det? Har du noen tips?
Jeg og vil utforske, hehe :)
Så fin blogg du har!
Her titter jeg innom igjen :)

Josefine sa...

Så fint at prinsessen er bedre!

Gøy med fotomontasjer...det må jeg også øve på. Flotte bilder du viser...ha en fin dag!

Villa von Krogh sa...

Hei du. Har lastet ned picasa jeg også, men har ikke funnet ut hvordan jeg lager fotomontasjer enda. Kanskje du kan hjelpe meg? :)

Godt at jenta di spiser mat da. det er alltid et godt tegn. :)

Ha en fin torsdag!

Villa von Krogh sa...

Takk takk. :)

Bree Van Den Kamp sa...

God bedring i huset, og lag flere slike lekre billedmontasjer! :-)

Hilde Heimdal sa...

Så flink du er da :)))

Koselige bilder!

Drøm sa...

Så fine montasjer du har laget....
Kjempekoselige bilder...
Klem Julie

Tomines hjem sa...

Moro ikke sant!! Veldig fine bilder.. vi har også slitt med feber på lillegull, men plutselig så er de helt frisk igjen.. ha en deilig dag hjemme, og god bedring!

Hannes hage sa...

Så flotte fotomontasjer du har laget. Jeg har ikke det programmet, og dermed heller ikke prøvd meg på det. Nå fikke jeg veldig lyst til det. God bedring til prinsessen.

SussiLibySweden sa...

Fina bilder du visar...sjuka barn är inte roligt.

Hej från Anneli...SussiLi...

Lene sa...

Så flotte fotomontasjer. har du noen tips på hvordan man gjør det. har hatt lyst til å lære det lenge, men ikke klart å finne det ut av meg selv.

Anonym sa...

Fotomontasjene ble kjempefine! Og den puta med sjablongen, til prinsessa de, den var så skjønn!
Ha en fin kveld!
Klem*

Ida sa...

SÅ utrolig flotte montasjer! Ikke sant det er gøy :-)

Herlig liten jente der... superskjønn!

Ang mailen din - forstår deg godt, spennende da ;-D

På photoscape.org kan du laste ned ett bilderedigeringsprogram - som er enda gøyere enn picasa :-)

klem

Datt sa...

Så flink du er da!! ;) Koselige bilder også, gleder meg på mer... :)

Maliva`s verden sa...

Så flink du er som har fått til dette.Har enda ikke tatt meg tid til å finne ut av det.Får kanskje sette meg ned etter ferie..for dette var fint.Go`helg til deg fra Maliva

Lotta sa...

Olala..nice!Har ak lært meg det jeg også!Kjempegøy! Så bra at prinsessa di er bedre...ingenting er bedre enn det..
Nå nattinatt..Ha en fin fredag:)
Klem klem

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hei du:)

Malingen jeg har brukt er sens fra jotun.

Anonym sa...

Koselige bilder, gøy med slike montasjer. Kanskje jeg skulle driste meg til å forsøke også!

God bedring til vesla!