tirsdag 7. juli 2009

Jeg har fått en utfordring og sender den videre!

Jeg har fått en liten utfordring av Margrethe og av Et kjært hjem. Det var kjempekoselig og litt spennende, for jeg synes selv det er så kjekt å lese deres, så føler jeg at jeg blir litt bedre kjent med dere. Så her kommer noen svar fra meg :)

Fire ting jeg har gjort i dag:
♥ Jeg og prinsessa har gått tur og handlet litt mat (det ble veldig mye mer enn jeg hadde tenkt og var ganske tungt opp alle bakkene, så jeg ser på det som dagens trim hihi)
♥ Ryddet, støvsugt, vasket og pyntet- siden vi hadde besøk ikveld
♥ Laget verdens beste kyllingform og foccasia brød
♥ Hatt koselig besøk av bror til min kjære og damen hans

Fire ting på min "to do"-liste:
♥ Male loftstuen lys

♥ Sy noen nye puter og litt tildafigurer

♥ Litt småprosjekter rundt forbi som å male sikringsskapet med krittmaling, male stuebordet, noen rammer og litt slikt

♥ Innrede et gjesterom




Fire "guilty pleasures":
♥ Elsker sjokolade
♥ Blir fort revet med i både interiørbutikker, bruktbutikker og netthandel.. uff og uff...
♥ Tilbringer kanskje litt formye tid med datamaskinen og er alt for glad å blogge og surfe på nettet (og vips så flyr timene av sted...)
♥ sex og singelliv (serien altså... hihi hva tenkte du?) Må bare ha med meg to episoder hver mandag, helt hekta...


Fire tilfeldige og rare fakta om meg:
♥ Elsker å danse swing- elsker egentlig å danse generelt. Før "hånet" jeg mesten swingen og sa det var gammeldans, men nå er jeg skikkelig hekta og er med på det meste og virkelig storkoser meg!
♥ Elsker alt som er hobby og håndarbeid og er slik at jeg bare må ha noe å henge fingrene i når jeg setter med ned... Har alltid mange prosjekter på gang, noen blir ferdige mens andre tar lengre tid. Alltid mange baller i luften!
♥ Jeg har skikkelig dilla på serviser og får aldri nok av dem... min kjære mener at snart buler skapene og kommer til å ta etter hihi
♥ Jeg har vært sammen med min kjære siden jeg var femten år og det er min første store kjærlighet


Denne utfordringen sender jeg videre til en av mine favoritter, som har en skjønn og herlig blogg som jeg setter stor pris på: Frk. T. Håper du vil ta utfordringen!


7 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så herlig at du fant din store kjærlighet som 15 åring, da :)

Kjekt å lese disse svarene, så blir en litt bedre kjent :)

rod i hob sa...

God morgen!!
Dette var koselig lesing!
Så kjekt å sjå at du har hatt kylling og potetformå igjen! God den!!

Ha en nydelig dag :-)

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg.
Ja ser man det. Kjekt å lese slike ting om andre. Kan tro vi har det deilig Monica. Her skulle du hatt vært. Du hadde gått amokk med både kamera og penger! Her er det nydelige butikker på hvert et gatehjørne og de skjønneste hus du kan tenke deg. Jeg knipser vel så mange bilder av hus som av andre ting. Plutselig ser jeg en vinkel som jeg ikke har sett før å da er det bare klikk, klikk. Resten av gjengen rister bare på hodet av meg. I dag går turen til Smøgen og Munkedal. Munkedal for at jeg ble anbefalt dette på bloggen. Der er det en butikk som heter Jills antik og loppis. HURRA:o)
Skal også se om jeg kan komme over en Rusta butikk på min vei for de har så mange fine tapeter i sånn gammeldags svensk stil.Å det beste av alt de koster ikke mer enn 129 kroner rullen. Hurra for andre gang. Nei nå må jeg videre på min blogg runde. Vi snakkes. Masse klemmer fra Elin:O)

LIVS LYST sa...

Hehe. Ja disse er faktisk litt artige!

;O) Hilsen fra meg - Liv

Datt sa...

Så gøy å lese litt mer om deg! Tror nok mange av oss kan føre "Sjokolade" opp på lista over guilty pleasures... :P

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej o tackar för rar hälsning!!blir så glad så!1

härlig list! så btukar jag med göra om man ska få nåt gjort!!

Ha det gott Millan ♥

Hjerterom sa...

Hei :)

Kjekk lesing ;)
Mine svar ville ha vært ganske likt..

Ha en fortsatt fin dag.

Sommerklem