søndag 8. februar 2009

Gratulerer med morsdagen!!

Ja så var vi kommet til morsdag igjen. Her ligger det et lite lag med snø ute og det ser ut som om det kan komme sol utover dagen, det er bare så vakkert å titte ut, det ser ut som om vi får en flott morsdag!




Jeg har forøvrig i år kjøpt en gave til mor fra mor, og er selvfølgelig kjempefornøyd! Veldig greit, så slipper han far (min prinsesse er sååå liten) å stresse med å kjøpe noe, og jeg får noe jeg har lyst på, har forøvrig betalt den selv også, men pytt pytt.. Vesker kan man aldri få nok av og denne var jo det jo så praktisk størrelse på, for her har man jo plass til litt forskjellig!



Ellers har jeg faktisk fått begynt å sy litt etter Tildas landsted, endelig. Har gledet meg lenge, men den første gangen jeg satte meg ned, streiket jo symaskinen (arg). Jeg forstår meg egentlig ikke helt på den, for nå virker den plutselig igjen, sånn helt ut av det blå... men godt er det! Skal se om frøken prinsesse får seg mammelukker, underskjørt og skjørt idag! Trur nok også hun ønsker seg fælt et smykke og muligens et armbånd, hun er jo en prinsesse skal du vite! Det var utrolig kjekt å lage denne, så det blir nok flere her i denne heimen, men må jo prøve litt av de andre tingene fra boka også da! Det er så mye jeg vil lage, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne!




Så vil jeg bare ønske alle dere mødre en fantastisk morsdag, det har vi virkelig fortjent! Så versågod forsyn deg med en gulrotmuffins og nyt den lille miniorkideen, den er til ære for dere! ha en fantastisk dag! <3>


13 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ønsker deg en riktig trivelig morsdag!
Du har mye flott på siden din ja. :)

Fru Keilegavlen sa...

Flott veske du har fått! Og flott Tilda dame! Ynskjer deg ein flott morsdag!

Frk. K sa...

Tusen takk for koelsig kommentar på siden min. :)
Håper du får en koselig morsdag!! :) Og gratulerer med fin ny veske.

Bergir sa...

Så fin blogg du har! Gratulerer med morsdagen, flott veske du har fått i gave. Av og til er det lurt å ordne gaven selv:-)

Daria sa...

kjempefin veske,det er litt lurt med en gave fra mor til mor:)

HildeS sa...

Jeg er stor fan av muffinsfatet, det er skikkelig tøft..
Ha en fortsatt fin morsdag

Hannes hage sa...

Tusen takk, og en riktig god morsdag til deg også. Tilda engelen din blir feiende flott!

Lena sa...

Så fin blogg du har! Kjempemye fint du lager. Jeg har en award til deg på bloggen min!
Ha en fortsatt fin kveld.

Linda sa...

håper du haddde ein flott morsdag! veska var kjempeflott!!

Susanne sa...

Masse flott du har på siden din! :-D

Takk for kommentaren på min blogg :-)

Har vurdert tanken på å legge det ut for salg, men da vil jeg nok lage en hel serie først, i forskjellige størrelser :-)

medina sa...

Ser din morsdag var fin med både muffins og gaver. Ha en fin uke.

Prinsesse Elin sa...

Litt sent ute men god morsdag til deg også. :O)

Grip dagen sa...

Du bør prioritere å bli ferdig med mamelukkene til den Tilda'en din...

Slike bilder vil en IKKE ha liggende på nettet. De kan bli brukt mot henne ved en senere anledning...

I helga var jeg på sytur med venninner. Da så flere Tilda'er dagens lys. Men gjett om vi hadde mye moro med dem underveis...
De er jo slett ikke fine før klær og hår kommer på plass.

Ha en deilig tirsdag, Moni.
Klem Marit