torsdag 8. mars 2012

To bad....

Riktig god torsdag. Idag er det rengjøring i fokus her i huset, og til nå har jeg fått gjort litt på badet. Med en liten i huset rekker jeg ikke alt på en dag som før, men må ta litt og litt og et og et rom for meg.

Vi reiser snart til rikshospitalet med lille prinsen, og derfor har jeg lyst å gjøre det rent og fint rundt oss slik at vi kan komme hjem til et rent og ryddig hus.




Deler litt bilder fra vårt bad idag. Det er nyoppusset i år, ennå gjenstår litt småting, men det begynner å komme seg nå. Er veldig fornøyd med armaturene som er italienske. Liker at de er etthåndsgrep, men samtidig ser gammeldagse ut. Jeg er også veldig fornøyd med baderomsinnredningen som kommer fra Foss bad og er i fargen drivved.


Vi strevde veldig med å finne speil som passet til, men endelig har vi funnet det rette. Vi endte opp med å bestille speil og ramme fra Gaute Rosstrup og er kjempefornøyde. Gulvflisene er i marmor.

Vi er strålende fornøyde med nytt bad.
Ønsker dere en videre fin torsdag.


15 kommentarer:

RoseSommer sa...

Kjempefint! (Og det er de andre bildene i eldre innlegg også, forresten.)
Jeg kan kanskje ønske god helg allerede?

sa...

Flott bad dere har :)
Ønsker deg en herlig torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

nr14 sa...

Flott speil dere valgte:)...og lekkert på badet:)

Audhild sa...

Såå fint det ble!!
Herlige, delikate farger- til å bli glad av!
Og roser på badet var veldig koselig da:)

God helg! KLEM

Jeanettes lille paradis sa...

Så fint badet deres har blitt, og jeg er helt enig med deg -armaturet er skikkelig fint!

Ønsker deg en fin dag ♥

Jeanettes lille paradis sa...

Så fint badet deres har blitt, og armaturet er jo kjempe lekkert!

Ønsker deg en fin dag videre ♥

Katrine sa...

Et vakkert og lyst bad! Jeg forstår godt at dere lette lenge - når dere til slutt fant et så flott og passende speil.

Lykke til med sykehusbesøk og lillegutt. Jeg håper helgen din bli god. :))

Jatte sa...

Såååå lekkert armatur!!
Hvor er dette kjøpt? vi vil ha ett gammeldags ett, men finner bare det med en for varm og en for kald :) denne var jo kjempelekker!

Ha en fin kveld,
Klem jatte!

Fru Andersen sa...

Heisann!

Kom innom til deg via annen blogg, det er jeg glad for:-) Mange fine bilder og virkelig et flott syhjørne du har. Inspirerende. Følger deg videre!

God helg!

PS: Dersom du vil kan du gjerne være med på give away inne hos meg, flotte premier sponset av Holmegaard og Rosendahl;-)

Tone sa...

Nydelig bad !! Lykke til på riksen, og god helg !
Klem Tone

Fossestua sa...

Lekkert hos deg! Og de vannkranene var kjærlighet ved første blikk! Så fine! Hadde blitt kjempeglad om du hadde vært så snill å fortelle meg hvor de er kjøpt *blunker søtt* :)
Ha en fin helg :)
Klem fra Lise

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

For et nydelig bad, her fikk jeg inspirasjon.

God lørdag

klem Tonje

MissMette sa...

Syns badet ditt er rå-lekkert ღ Jeg også liker å gjøre rent og rydde, så kjekt å komme hjem igjen :) Mange fine bilder og innlegg til stor inspirasjon her hos deg... Koser meg masse når jeg titter inn her ღ Lykke til med sykehus og lillegutt - og ha en fortsatt fin helg... Stor klem fra Mette

Karina sa...

Badet deres er virkelig blitt flott! Kjenner jeg er bittelitt misunnelig.. ;)

Esther Christina sa...

Nydelig bad, og jeg falt spesiellt for armaturet. Har ønsket meg et slik gammeldags leeenge, men har tenkt at det gjerne var litt dumt ift til små unger..Men dette var jo genialt!. SKulle likt å visst hvor man fikk tak i slikt..