lørdag 11. juni 2011

Til salgs!

Grunnet plassmangel selger jeg min fine Biedermeier sofa. Første mann til mølla skal få den for 2000. Den kan hentes på sommermarkedet i westernbyen som skal være imorgen eller eventuelt her om det passer bedre. 

Send en mail til: sotleguri@hotmail.com om du er interessert, første mann til mølla får den.

Jeg kommer til å legge inn en annonse på finn også, men tenkte at det kanskje var noen interesserte her først. 



Jeg må ærlig innrømme at det er med et litt tungt hjerte jeg selger den, men jeg har rett og slett ikke plass og noe må vike. Fargen på trekket kommer ikke helt frem på bildet, men er mer gammelrosa i fargen, det er litt slitt akkurat der hvor vi vitter mest pga tidens tann. Det gamle trekket og den naturlige slitasjen synes jeg er sjarmerende og jeg har verken malt eller pusset den opp, men jeg ser for meg at den kan bli riktig fin om du velger å trekke den om og eventuelt male treverket også. 



Vi har brukt den på kjøkkenet, men denne passer jo inn i et hvilket som helst rom, ser for meg at den kan bli et vakkert stuemøblement så vel som på et gjesterom, en loftstue eller lignende. 


Jeg håper min kjære Biedermaier finner seg et flott nytt hjem! 

Ingen kommentarer: