søndag 30. januar 2011

En tur innom syrommet ♡





I gårkveld/natt satte jeg meg ned med symaskinen igjen. Denne gangen med samme mønster som buksen, men nå ble den en kjole til prinsessa. 


Kjolen er laget i brun bomull med hvite polkadotter og stroppene er av hvit/natur lin. Nederst på kanten er det en blondekant med hjerter også har jeg sydd på håndlaget med kjærlighet av Monica. 

Prinsessa var på bedringens vei og var egentlig fin i formen hele lørdagen, men på natten kom feberen og idag har hun ligget på sofaen hele dagen med høy feber stakkar. Nå håper vi hun blir frisk igjen snart.

Ønsker dere en riktig fin søndag. Klem Monica 

20 kommentarer:

Audhild sa...

Kjempefin ble den Monica! Du og symaskina har blitt godvenner dere ser jeg ;)
Håper prinsessa blir fort frisk!
ha en fin søndag videre! Klem

Mette sa...

Så fin blogg du har!Deilige farger!:-)

Siv sa...

Åååå...du er flink,kjempefin ble den :)
Skulle ønske jeg var flink til å sy og hatt ei jente å kle opp, men jeg har jo to nydelige gutter, og det er jo mye fint å sy til gutter også da, ihvertfall de små ;)

God bedring til jenta di ♥

Anitas hus sa...

Så lekker kjole Monica! Så flink du er blitt til å sy klær da:) Det kunne jeg tenkt meg å prøve på også, de har jo veldig mange fine mønter på stoff og stil.

Deilig syrom, her må jeg nok bruke stua gitt;)

Ha en flott søndag!
Klem, Anita:O)

Ps, god bedring til frøkna, håper hun blir fort bra♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeleg kjole!!☺

Kjedeleg med sjuke ungar :( Håpe ho vert fort frisk! Mi prinsesse klagar over sår hals, hovudverk og føler seg slapp i dag.

Ha ein fin søndag☺

Klem M♥

Karen sa...

Å for et spennende syrom :)
Og lekkert stoff i den kjolen...

God søndag!
*klem*

FlorasFrue sa...

Så flott kjole- herlig stoff!
Og for et fint syrom - men er det symaskinen i bakgrunnen eller er den kanskje til pynt?

God søndagskveld til deg - håper formen er stigende på lillemor:)
K

hanne sa...

God bedring til prinsessa di! Fin kjole du har sydd til henne ;)

Unknown sa...

Så fin den ble Monica;)
Du har jammen meg fått dreisen altså!
God bedring til prinsessa ♥

Klem Line

Caroline sa...

For en utrolig fin kjole!!!!Så flink du er da,er jo så koselig å kunne lage noe,som ungene vil bruke...Så er det jo litt gøy at ikke "alle" andre har den samme kjolen...;)Ha en fin søndagskveld...Klem Caroline

Tone sa...

Nydelig kjole:) Skulle ønske jeg hadde ei lita jente å sy til av og til, så koselig med slike småkjoler:) God bedring til lillejenta og god søndag!!
Klem

Strikkelise sa...

Veldig søt kjole. Og den buksen du hadde litt lenger ned, var jo helt bedårende!

Beth sa...

Såå søt kjole?
Nå blir nok prinsessa fornøyd tenker jeg...:-)
Så flink du er med symaskinen!

Natalie sa...

For ett fantastisk syrom! Kjempe fint! Så du hadde sydd mye fint der og :)
{ Natalie }

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For eit herleg syrom du har! Fekk lyst å sette meg ned å sy der leeenge;) Og kjolen var superfin! Kanskje eg skulle tørre å ta skrittet å sy nokre kjoler til Ariel? Du er kjempeflink syns eg!
Klem:)

Malin - mine gleder - sa...

Den ble kjempe fin Monica! Du er dyktig og kreativ!

Klem Malin

God bedring til jenta di :)

Oxana sa...

Nyyyyydelig kjole!!!!

Anonym sa...

Så flott blogg du har:) legg meg til som følgar med ein gong!
Og det må vere verdens søtaste syrom og søtaste symaskina♥
Og kjolen var jo berre heilt nydeleg den og :)

Gledar meg til å følge deg- og god helg :)

Klem Anita B

63 grader nord sa...

Så utrolig søt kjole! Kom tilfeldigvis over bloggen din, og den heter det samme som nettbutikken min på Epla. Var jo litt morsomt så da måtte jeg inn å se hos deg - veldig koselig blogg.

Ha en flott kveld!

T&M sa...

Den ble kjempefin Monica!

-levdrømhusk
- T&M