søndag 19. desember 2010

Årets julekort ♥



Nå begynner vi å få delt ut de fleste julekortene, så da kan jeg vise hvordan årets julekort er. Veldig enkelt i år og laget på Picasa. Vi har printet det ut hos fotoen i et avlangt format. 


Igår fikk jeg endelig kjøpt de siste julegavene. Jeg og Elin var en tur i Sandnes og koste oss, dere skulle sett det synet når i var ferdige med handelen. Vi så virkelig ut som noen pakkesel der vi stod med en ti- femten poser i hendene. Den ene posen tyngre enn den andre. Så igårkveld koste jeg meg med å pakke inn, det er noe av det kjekkeste med julegavene synes jeg. 

...Og mens jeg tok siste innspurt i julegavehandelen hentet min kjære og prinsessa hjem juletreet. De hugget det selv og iår blir det ikke edelgran som vi pleier, men vanlig gran. Det er jo egentlig det fineste synes jeg, men bakdelen er jo at den drysser mer. 

Nei nå skal jeg kose meg med julemorgen sammen med prinsessa og strikke litt videre på genseren hennes. ♥♥♥

Ønsker dere en riktig fin 4. søndag i advent. Nå nærmer vi oss julen med stormskritt, og det er en fantastisk tid synes jeg. Nyt denne herlige førjulen også og stress ned, julen kommer uansett. 

19 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Et flott julekort hos deg....
Julegavene er i boks her også.
Strikking pågang her også ...
Kos dere
Ha en fin søndag

Klem til deg

Prinsesse Elin sa...

Hei snupp
Her har jeg vært oppe en stund så jeg vurderer å potle meg i seng igjen med blader og lese til jeg sovner. Jeg er i rute med det meste men jeg har et problem...juletreet nekter å drikke og det begynner å se misstenkelig blasst ut i fargen...hmmmm...ja det får stå til over julaften og så forsvinner det ut vinduet;)

Kos dere i dag alle tre. Snakkes

Klem fra Elin:)

Huset på terrassen sa...

Kjempefint julekort !! Ønsker dere en super 4 søndag i advent:) Klem Linda

Tove sa...

Koselig julekort. Vårt ble så som så. Sånn går det når alt skal skje i siste liten. Kos deg på denne 4. søndag i advent. Tenk bare 5 dager igjen...
Klem Tove

sylvia sa...

hei.
koselig å lage julekort, å deilig når gaver er ferdig,
er koselig å finne det rette men kan til noen by på problemer..
ønsker dere en nydelig søndag.
klem fra sylvia

RoseSommer sa...

Det var en pen gjeng! Elegante kort, må jeg si.
Godt å høre at dere er sånogenlunde i havn med juleforberedelsene. Litt stress skal det være. Ett år var jeg så tidlig ute med alt at jeg følte meg litt snytt da det var en uke igjen og andre småstresset blide og liksom-oppgitte/slitne rundt meg mens jeg bare kunne sitte og tvinne tommeltotter!
Sånn er det ikke i år, men det gjenstår stort sett bare koselige ting, som førjulsbesøk med pakkeutlevering. Hvis det bare kunne slutte å snø!!

Sköna o Gröna Ting sa...

Så vackert, ni ser så glada och härliga ut så vem kan inte bli glad över att få ett sådant kort i sin brevlåda.)

Önskar dig en härlig söndag och NJUT!!!!
Kram till dig
Marianne

Piulfen sa...

Fint julekort:) og så deilig å være ferdig med alt og at det er bare er kosen igjen.

Caroline sa...

Kjempekoselig julekort,ble ekstra koselig med litt av teksten til en julesang...Vi var i skogen på fredag å hentet juletre,synes vanlige grantrær har god sjarm jeg,så fant vi jo et som jeg mente så perfekt ut da;)Eldstejenta fikk hjelp av pappsen sin til å sage ned et lite et til rommet sitt,komplett lykke:)Ønsker deg og dine en hærlig 4 søndag i advent:) Klem Caroline

HusmorDronninga sa...

Så flott julekort du har laget!
Nå er også de fleste mine sendt ut, og bortimot alle gavene er i boks. Juleferien har startet, og vi ser frem til 2 herlige uker på vestlandet.
Ha en koselig 4. søndag, nå er det ikke lenge igjen til jul!!

*Kjersti*

FlorasFrue sa...

Veldig koselig julekort! Jeg syns det er så fint når de voksne også er med på bildene :)
Nå snør det her i Stavanger - Jippi:0)
God søndag
K

hanne sa...

Nydelig julekort! Fint med svart/hvitt. Ha en hyggelig kveld!

Datt sa...

Nydelig julekort, for noen søtinger! ;)

Line sa...

nydelig julekort!! så deilig å være ferdig med julegavene. Har enda litt igjen her. Men vet hva jeg skal ha så det bør gå fort. ønsker deg en fin uke, klem line

n i n a s hjem sa...

Så koselig julekort :)

Monique sa...

Hi Monica!
Your blog is very nice!
Monica

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så herlig julekort ! ♥ Deilig å være ferdig med julegavene da, her gar vi fortsatt et par stykker igjen og planen er å ta de i morgen. ;)

Har blitt lite blogging og kommentarer den siste tiden, men kommer sterkere tilbake på nyåret ! ♥

En riktig god jul til deg og dine. ♥

Juleklem fra Anette ♥

Grip dagen sa...

Ønsker deg og dine fine juledager. NÅ er det ikke lenge igjen!
Fint med et julekort i så duse farger. På veggen hos oss henger det kort i alle regnbuens farger. Til og med ungene synes det ser litt harry ut...
Kan jeg be venner og naboer sende kort med duse farger neste år...?

Nydelige bilder fra din datters 5 års-dag. Utrolig søtt!

Julehilsen Marit

Anonym sa...

Hei:) Tusen takk for svaret, nå blir det kake til jul. Er stadig innom bloggen din, og lar meg stadig friste av oppskriftene:)
Hilsen Stine:)