torsdag 11. november 2010


Godkveld. Her sitter jeg med strikketøy, kaffekopp, blogging og god musikk. Multitasking på godt nivå kan vel det kalles. Jeg storkoser meg med å strikke mariusgenser til prinsessa i utradisjonelle farger innimellom pulsvarmerhekling. Det er kjekt å variere litt. Det er heller ikke feil med fields of gold i bakgrunnen.



Det er mange som har spurt meg hvor jeg har kjøpt hjertekoppene, og de har jeg faktisk kjøpt på den loakle bakeren. (tro ikke det er en kjede, men tørr ikke si med sikkerhet) så det er bare å svinge innom Ålgård om dere skulle være på disse trakter, hihi. Jeg og prinsessa skulle egentlig bare ha en god kopp kaffe (hun slusj) og da stod de der under disken, men jeg så dem med falkeblikket. (eller er det ørnene som ser så godt?) Og for dere som lurer: ja, de er faktisk veldig greie å drikke av også, selv om de er hjerteformet, man drikker følgelig av tuten på hjertet, men det faller naturlig pga plasseringen av hanken!!


Det er også mange som har spurt meg om hvor jeg har kjøpt blondene til å ha rundt muffinsformene, og de er også kjøpt her på det lokale senteret på hobbybutikken, jeg støtter de lokale vettu;) Men jeg tenker meg at dem har de rundt forbi i det langstrakte land, det er bare til å se med kaketingene, ved cacasstativene eller deromkring tenker jeg.



nei nå merker jeg det blir mye fjasing her, men sånn er det når det er mørketid og dårlig med bilder. Ønsker dere en videre fin torsdagskveld


11 kommentarer:

Franske drømmer sa...

For en nydelig alv som sitter bak på bordet der, da! Vakker!!

Ha en skjønn kveld!

Klem, Trine

mimmi-leone sa...

Høres ut som du har en koselig kveld, fin å veksle mellom forskjellig strikkearbeidet..det gjør jeg også.
Så fine bilder du har lagt ut, ser så koselig ut hjemme hos deg.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Hulda sa...

Høres ut som en perfekt, koselig kveld! :) Så fint det rommet ser ut. :)

Jatte sa...

Flink du er som strikker genser til prinsessa ♥

Hjertekoppen var utrooolig herlig - helt i min gate ;)

Håper du får en flott start på Helgen imorgen,
Klem Jatte♥

Ps; har en award til deg inne hos meg om du vil ha den :)

Anonym sa...

heisann flott blogg du har!!!!Hvor har du kjøpt de fine muffinsformene?

sylvia sa...

hei på deg.
koselig innlegg,
høres ut som en riktig god kosestund, ja de blondene rundt muffins formene er bare så lekre,
nydelige bilder fra deg.
ønsker dg en nydelig helg,
her regner det i bøttevis.
klem fra
sylvia

Besta sa...

Rakk ikke innom Ålgård i går, får prøve å komme innom der neste gang jeg er forbi:)
Ha en fin helg.

klem fra marilyn

Linda sa...

Hei Monica, lenge siden sist...men jeg har stadig kikket innom deg!
Håper du vil kikke innom min nye blogg Dennis og meg!

God helg og klem fra Linda
(Lindas skattekammer)

Datt sa...

Jeg elsker juleheaderen din! <3

Ania sa...

I love your blog and your home.
You have a wonderful doughter:)

i invite you to my blog too.
Kiss!

tante fiolett sa...

Flott blogg du har:) deg vil jeg følge videre;)
Goood helg til deg & dine ♥
Klemmer fra Jeanette