fredag 20. august 2010

Høststemning ♥


Ikveld føler jeg faktisk at høststemningen siger innover meg, det er ganske så mørkt ute og plutselig kjente jeg et strekt behov for å ta bort pasteller og finne frem duse støvite farger. Kanskje har det litt med alt regnet ute å gjøre også at jeg kommer i slik en høststemning. 



Høsten er faktisk min favorittårstid, jeg elsker mørke kvelder, stearinlys, et godt blad eller en god bok, kaffe/ kakao og et herlig slumreteppe... 
Ja da virkelig koser jeg meg... så jeg kjenner ikke det er vemodig at sommeren er over i det hele tatt jeg, hver årstid har sin sjarm.




På kjøkkenet har jeg ryddet bort greengatekopper i herlige pasteller fra tallerkenhyllen, muffinsformene i rosa og lyseblått står nå inne i skapet og nå er det dusere og mer "høstlig" her inne. 
Med høsten hører som sagt kaffe og kakao drikking til og på bildene klarer dere skimte mitt nye tilskudd i koppesamlingen. 
To helt hvite lattekopper med hvitt hjerte på som stikker litt ut fremme, helt nydelig vakre og sikkert like fine til snop og blomster oppi også. Enn så lenge til pynt på hylla.


Jeg elsker hvitt i interiøret og er veldig glad i hjerter så disse koppene ropte virkelig bare på meg, for å ikke snakke om så elsker jeg kaffelatte. 
Jeg finner mange påskudd for å kjøpe meg slike herligheter, hihi 


Ikveld har jeg ryddet litt og fjernet pasteller i tallerkenhyllen inne i stuen også. Ååå som jeg koser meg med dette. 
Nå skal jeg se litt videre på Amandaprisutdelingen også må jeg nok lese litt i hverdagsengler, helt hektet på den nye serien, og synes det er synd at jeg leser boken så fort ut for det er jo sååå lenge å vente til neste bok, hihi... 

Ønsker dere en riktig fin helg. 


13 kommentarer:

Audhild sa...

Så sant så sant! Litt deilig at høsten kommer og ja, tenne masse lys, høre det sprake og knitre i ovnen, ligge på sofaen og se noen spennende serier på tvn:)
Kjempefine bilder, nydelige detaljer!
Hverdagsengler er en ny bra serie ja, T.A er en god forfatter, bøkene blir utlest på et blunk...

Ønsker deg & dine ei god helg!
KLEM

Lappeline ♥ sa...

Godt å høre at der er andre som koser seg ekstra når det er høst ute....her nytes kvelden i fulle drag.
Fine bilder og koselig stemning hos deg.
Takker for koselig hilsen ... setter pris på den.
Nyt kvelden

Klem til deg min venn

lisje astrid's husblogg sa...

Hei du gode Monica♥

Utruleg fine bilder frå ditt vakre kjøken:)

Er sååå der eg og!
Har planar for kjøkenet...Men,tenkte pastellane skulle få vere til vi var ferdige å feire prinsessa..
Så får eg sjå om eg klarer å vente..

Kansje eg må hive meg på serie igjen da:)

Ønskar deg ei herleg god helg♥

Klem frå Astrid:)

Jijji sa...

Det er bare sååå koselig på kjøkkenet ditt! Et perfekt sted for en latte (ja, jeg er veldig svak for det jeg også;)
Moro å forandre litt. Høsten er ikke min favoritt, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det med masse stearinlys, pledd og noe godt å drikke -og da er faktisk høsten helt ålreit.
Ha en fortsatt herlig helg!
Klem fra Jijji

Roka Design sa...

Heisann:)

Ja høsten er en deilig tid det:)
Ikke minst masse flotte farger!
Fine kopper ja...har masse av den leverandøren i nett butikken min..og en del selv selvsagt:)
Ha en fin fin helg:)
Klem fra Kari:)

Lill sa...

Ja høsten er nærmere enn vi tror..selvom vi våknet opp kl 0630 idag og det var 15 grader ute..kansje vi fpr en god sommerdag?!
ha en flott helg
klem

sylvia sa...

hei på morran.
ja regnet bidrar så absolutt til at høst følelsen kommer,
enig med deg,alle årstider har sin sjarm,å det er så nydelig når løvet får farge å luften blir klar og høy på en måte.godt å kose seg inne på rufsete dager.
ha en fin helg,du har pyntet så nydelig hos deg.
klem fra sylvia

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hausten er ei fin årstid-heilt eineg☺
Men i år har det nesten ikkje vore sommar her, so eg syns det er litt trist at det plutseleg er haust!
Men kjem nok til å kose meg med pledd, lys, te/kakao, blader og bøker slik som deg☺

God heg☺

Klem M♥

Elizabet Stilig hjem sa...

Enig, jeg liker høsten selv, koselig når man kan begynne å tenne lys hjemme og etterhvert forberede julen..lenge til enda, men det er en herlig årstid dette og.
Klem Elizabet

Besta sa...

Det kjentes nesten litt høstaktig ut her også igår men i dag skinner sola og varmer igjen.
Koselig er det å forandre litt når høsten kommer og det er mørkere om kveld.

ha en fin helg.

klem fra marilyn

Lene sa...

Høsten er egentli ganske så deilig ja. Den tallernehylla di er bare så flott, misunnelig....;-)

mimmi-leone sa...

Mange flotte bilder!
Ja, høsten er tiden for innekos, mange stearinlys og en god bok er ikke å forakte.

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Datt sa...

Menmenmen, jeg vil ikke ha høst enda, det betyr at vinteren er på vei, og jeg haaaater vinteren! *Sukk* Hvorfor bor jeg i Trondheim igjen..? :P Bra noen setter høsten i et godt lys da... Eller mørke.. Hmmm...