søndag 14. februar 2010

Gratulerer med morsdagen ♥



Idag er det morsdag, bollesøndag og valentines day- alle tre på en gang. Riktignok feirer vi nok bare morsdag og bollesøndag her. Vi skal både til mammen til min kjære-som også ferirer bursdagen sin, også skal vi til min kjære mamma 


Dagen idag har jeg brukt til å pakke inn noen gaver. I cellofanpakken, la jeg en kakeserviett rundt blomsten og pakket inn med cellofan og blonder, et hjemmelaget kort pryder også pakken. Den andre pakken er pakket inn i et nydelig papir fra Åhlens. Ville egentlig hatt dus rosa gavebånd på, men det hadde jeg ikke hjemme, så da blir det litt man tager hva man haver. Denne gangen var det vårlig og grånt gavebånd.




Mens jeg var på blomsterbutikken og så etter noen fine blomster til mødrene våres, fant jeg også noen ecualyptusgrener. Det lukter himmelsk i stuen og er ganske så dekorativt synes jeg. Bak madonnafiguren henger en krans som jeg lagte igårkveld også. Jeg brukte bindetråd som betongarbeidere bruker til armering. Man tager hva man haver prinsippet her også, men så fungerte den meget greit, og den er veldig fin for den ser litt sånn rustet ut.


Eller så lovet jeg jo å vise litt mer av det jeg kjøpte på Landstil og antikkmessen. Idag viser jeg dere et vakkert bilde jeg kjøpte på landstil. Det er fra Sagen vintage, og jeg har rammet det inn i en gammel ramme som jeg har kjøpt for en slik og ingenting på bruktbutikken. (disse rammene så jeg forøvrig kostet ganske mye mer på antikkmessen) Veldig romatisk bilde som passet fint inn i tallerkenhyllen. Den lille "dåsen" med roser på kjøpte jeg også på kundekvelden til landstil.


Og med dette innlegget vil jeg ønske alle mødre der ute en riktig fin morsdag 

9 kommentarer:

Hulda sa...

Ønsker deg en flott dag! Kos dere. Nydelige gaver du viser fram. Flott den figuren din.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Flotte ting du viser . -og fine bilder! :)
Ønsker deg en fin dag i dag!
Klem

victoria (huset i byen) sa...

Fint bilde, og kjempe flotte kort du har laget...
Ønsker deg også en kjempe flott morsdag....
klem victoria

Datt sa...

Så lekken den kransen ble! :D Og det bilde var virkelig herlig vakkert, heldige du! :) Nyt dagen kjære du! <3

Linda sa...

Nyelige gaver du har pakket inn.
Gratulere med morsdagen:)
klem

lisje astrid's husblogg sa...

Ååååh!Sååå flotte gåver:)
Du er berre såååå flink,kjære Monica<3
Gratulerer med dagen<3
Å den kransen..I LOVE IT:)
Kjempe fint i tallerkenhylla:)
Eg har ei liggande i kjellaren som skulla hatt eit par strøk,å no vart eg gira;)Takk:)
Innlegga dine er berre såååå flotte:)
Takk for gode ord frå deg<3
Blir alltid så glad når eg ser du har vore innom:)
Klem frå Astrid:)

InstatreffNorge sa...

Hei snuppa ♥

Gratulerer så mye med morsdagen:) Håper du har kosa deg masse med boller og gaver:)

Ønsker deg en flott start på den nye uka:)

Klem fra Lise ♥

-Kamilla- sa...

Den rammen var bare nydelig! Håper du hadde en flott morsdag. *Klem* -Kamilla-

Lisas hjem og skatter sa...

Så koselig det var her inne hos deg, Monica :) flotte ting du viser frem! Jeg har ei makan tallerkenhylle i boden, men den er skrekkelig oransj, - har bare ikke gidda å malt den!

ha en super kveld :O)

klem fra Lisa