onsdag 13. januar 2010

Det minner mer og mer om vår...

Inne iallefall, men idag var det jo bare helt nydelig ute også. Plussgrader og skinnene sol fra skyfri himmel, kan det bli bedre? Det var deilig å gå hjem fra jobb idag og på vei hjem måtte vi jo ha med noen tullipaner.



Nå har jeg sett på alle dere som viser deres vakre tulipaner, så nå klarte jeg ikke å holde meg lengre. Jeg skal også ha besøk av ei god venninne her i kveld, så da hadde jeg en udskyldning for å pynte litt ekstra (selv om jeg egentlig ikke trenger noen undskyldning for å kjøpe litt friske blomster i ny og ne)



Friske blomster gjør meg bare så glad, det er ikke så mye som ska til, hihi... Tullipanene er så lekre og minner meg om varmere og lysere tider.




Vasen som tullipanene står i er et bruktfunn, for en god stund siden, og jeg er så glad i den, jeg bruker den til alt mulig rart, men idag fikk den være vase:)

Jeg har forresten bestillt veggord som jeg skal ha under den nye bildehyllen på veggen. Ordene er i grått og jeg tror det blir ganske delikat og virkelig det lille ekstra. Tusen hjertelig takk for alle forslag.

Bildet er lånt fra lobelia.no- nettbutikken som jeg har bestillt veggord fra.


Ønsker dere alle sammen en videre nydelig onsdag:)


15 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

For ein lekker vase!!!
Det er sååå fint hos deg:)Nydelig i sofakråa di:)
veggordet kjem nok til å skli rett inn:)
Tusen takk for hyggelig og god helsing<3
Har noko inne hos meg til deg:)
Kos dokke masse i kveld:)
Klem frå Astrid:)

Kristin sa...

Så koselig med nye friske tullipaner! Å veggordet var kjempefint!! Ha en fin onsdagskveld du også, å kos deg med venninnene dine:-)

Monica sa...

beklager at jeg endret klokkeslettet her, men innlegget kommer ikke på rollen, så jeg må bare teste om det virker nå... Vist ikke er det noe feil kanskje? (pleier ikke å gjøre det altså)

Siren sa...

Å det så skikkelig koselig ut med tulipaner, litt vårstemning i huset er vel ikke å forakte i disse kalde tider. Tror nok ikke det er lenge før jeg også investerer i noen blomster. Ha en fin kveld, Siren :)

viviann sa...

Hei:) Kjempefin blogg du har.. Er ny her i blogg landia, men er blitt heilt HEKTA.. Elsker interior og antikke ting, so det er so kjempemykje fint aa se paa alle bloggene. Ta ein titt innom min faar du tid.. Ein klem fra Viviann;)

Hilde sa...

Mmmm tulipaner er virkelig vår - her var det 17- i dag mores så det er ikke mye som minner om vår ennå, men vi har sol, og det er vidunderlig!
HIlde

Behindabluedoor sa...

Hei Monica. Kjempekoselige innlegger fra deg =) Ha en fin uke videre. Klem

Datt sa...

Jeg nyter tullipanene mine her jeg ja! Så koselig! :)

Verandasol sa...

SÅ deilig med friske blomster på bordet! Blir så koselig og vårlig med tulipaner. Og den vasen var nydelig, skjønner du er glad i den ;)

Takk for så koselig kommentar hos meg!

Fru Jensen's sa...

Så deilig med friske blomster på bordet! Herlige vårfarger!
Ha en flott kveld videre!!

Nostalgia sa...

Nydelige blometer og en herlig vase !
Klart det må friske blomster til inne, vi lengter jo etter vår og sommer. Koselig stue du har :-)

Ønsker deg en fiiin fredag !
Klem, Nostalgia

Unknown sa...

Hei Monica! Du har det så superlekkert hjemme. Koselig veggord du har funnet. Håper du får en strålende helg! :)

Ida sa...

SUKK, du har det bare SÅÅÅÅ fint hos deg! Alle disse fine detaljene, og for ett nydelig veggord - tror kanskje jeg må kopiere det i en eller annen form.. :-)

Må kjøpe meg tulipaner til uken, tror jeg :)

Klemmer og god helg:)

moa sa...

hei monica -

den M`en er fra JDL...finnes i hvit...har du sett den..? jeg har bare malt den - i min
favorittfarge :0)
..du får bare si ifra om du skal ha fargekoden..ok!?
GOD HELG -
moaklem

Huset på toppen sa...

Koselig vase og tulipaner er jo et lite must nå.. Vårlig og fint,og nå som vi har vinter og snø utenfor er det kjekt å ha litt vår inne:)
Ha en fin fredag og god helg, Monica
Klem Linda