lørdag 24. januar 2009

veggpryd

I det siste har jeg hatt veldig korte dager på skolen, så da har det jo blitt noen handleturer selvfølgelig!!

En lekker hylle fikk blandt annet bli med meg hjem, det var veldig kjekt for jeg har planlagt i lengre tider at den skulle henge i hjørnet ved buen i sofaen, men det har jo aldri blitt noe av.



Jeg skylder alltid på tiden, men må nok innse at det er ikke snakk om å skylde på tid, det er bare snakk om prioriteringer, og det gjelder det meste

Nå er kanskje ikke en hylle den viktigste prioriteringen, men det var iallefall kjekt at den kom på sin plass, stedenfor å ligge å formelig "skrike" etter meg fra butikkhyllen!!

Lysestaken som står oppå hyllen er et kupp fra en bruktbutikk, jeg synes den er nydelig med den gutten i mitten som sitter å spiller på sin fløyte. Den er så godt brukt at den til og med er limt, men det synes jeg er litt av sjarmen med den!! Den kostet jo en slikk og ingenting også, jeg gjorde egentlig flere kupp i bruktbutikken, men de får jeg vise dere når noen andre andledninger byr seg!!



Ellers har vi endelig fått det etterlengtede speilet på plass, det heter selvfølgelig antikk et eller annet (hihi) Fallt for det mesten bare på grunn av navnet!! Veggene her inne har jo vært ganske så tomme, så det begynner å komme seg etterhvert! Jeg er ikke akkuratt av den typen som liker det minimalistisk, men jeg er heller ikke av den typen som bare kjøper noe bare for å ha det. Jeg går nøye å vuderer opp i mente og mot en annen!! Men det er jo delig da, når en endelig finner det rette! Og jeg og min kjære var faktisk helt enige denne gangen, om speilet altså, og det er jammen meg sjelden i vårs hus når det gjelder interiør!!



Ha en videre fin helg alle sammen!! :)

4 kommentarer:

Bette sa...

Her i Bergen vet jeg bare om butikken Friends som har hatt de... Men har sett lignende i forskjellige sko-kjeder!
Ja,de er kjempesøte! Også litt gøy siden jeg også har Uggs i samme farge;o)
Gos helg til deg!

amylin sa...

Så fint du har det! Ha en god helg!

Anonym sa...

Kjekt å få ting på plass, fin hylle med koselige ting. Speilet ble jo nesten som et vindu, det passet veldig godt der dere hadde plassert det.

Ha en fortsatt god helg! :o)

lillelise sa...

hei!
koselig blogg du har!
både hylla og speilet var kjempefine.
ha ei fortsatt god helg