søndag 9. januar 2011

Plutselig tilbake... ♥

Heisann! Her har det vært rolig i det siste. 

I helgen har vi vært i Bergen en liten tur,  i bryllup. Det var bare helt fantastisk. Vielsen var i Bergen domkirke, noe som var en opplevelse i seg selv, for en vakker kirke.

 Etterpå var vi i Hulen, egentlig et utelokale i bergen der det er en del konserter. Det satte virkelig prikken over ien. Tenk å gå inn en lang gang i en fjellhule med tykke fjellvegger malt i hvitt og lys nedover hele gangen og masse lys på alle steinhyllene, det var bare så vakkert lokale som passet bruden og brudgommen perfekt. Hadde jeg bare husket å tatt med kameraet skulle jeg vist dere mange bilder. Det har iallfall vært en kjekk og minnerik helg.



Vel hjemme igjen,  og jeg styrer, steller og rydder til våren her hjemme. Jeg kjenner behov for vårlige farger og i de kommende dagene tror jeg jammen at jeg må ut for å kjøpe meg litt vårlige blomster også. Det frisker opp på denne mørke tiden. 


Siden det har vært fullt kjør hele helgen, der vi har sprunget fra fly, til taxi, hotell, bryllup, hotell, taxi og fly igjen, så blir det en stille og rolig søndagskveld her.  

Det skal bli deilig å hente seg litt inn igjen og bare nyte kvelden og slappe av


Jeg hadde med meg Steinhuggeren av Camilla Läckberg på reisen og nå har jeg kommet så langt at jeg begynner å få vite mer og mer om drapet og gjerningsmannen i denne krimromanen, så jeg klarer omtrent ikke legge fra meg boken, så det er stor sannsynlighet for at jeg må lese litt videre i den også iløpet av kvelden.

Ønsker dere alle sammen en videre fin søndagskveld


6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei!

Tok meg en tur inn til deg fra Livet på landet og liker virkelig det jeg ser! For en vakker blogg du har! Jeg legger meg gjerne til som følger!

Velkommen inn til meg! Klem fra Elisabeth.

Lene sa...

Bryllup i Hulen hørtes skikkelig kult ut. Har vært på mange konserter der i løpet av min 4-årige studietid i Bergen. Trengs litt vårblomster og farger nå ja.

Audhild sa...

Hørtes ut som ei innholdsrik og spennende helg :)

Kos deg videre med boka:)
Titt gjerne innom og bli med på min giveaway!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Høyrtes ut som eit flott bryllup!:) Fine bilder du viser, og prinsesserommet her blir jo berre flottare og flottare. Heldige jenta di!:)
Klem:)

FruHellstrøm sa...

Ja, enkelte dager og uker er utrolig hektiske :) Men er jo kos også d a:)

Jeg kjenner faktisk ei som jobber litt på Hulen :) hihi
Ho kommer fra Arendal, men studerer i bergen :) Hørt rykter om at det er kjempe flott der ja :)

Håper du får en nydelig uke:)
Klem Tina

Behindabluedoor sa...

Hei Monica.
Bryllup er kjekt...for ikke å snakke om bare det å ta en tur avsted :))

Du tenker allerede på vår...
Det klarer ikke jeg for før våren er det jo fortsatt en stund med vinter..
Vinterferie..
Påskeferie...
Men...vi har noe godt å se fram til og friske farger inne er jo deilig nå etter julen.
Kos deg med vårforberedelser!!!

KLem