torsdag 13. januar 2011

En deilig følelse ♥

Ofte skriver jeg på bloggen at nå skal det vaskes og det skal jeg kose meg med og lignende... God motivasjon i seg selv, for nå har det seg sånn at det er faktisk ikke hver dag det er like kjekt å vaske.




Som foreksempel idag, når jeg hadde stått opp klokken fem for å komme tidsnok til jobben og var både sliten og trøtt etter en uke med mye jobb og endel overtid. Men det kan jeg si dere, det er en fantastisk følelse etterpå. Og en annen ting som er utrolig god motivasjon er nettopp å unne seg noe etterpå.



Jeg kjøpte med meg det nyeste Elle interiør- for det hadde jeg hørt skryt om og noen nye friske blomster som minner meg om lysere tider. Det er ikke så mye som skal til og når jeg så perleblomstene i butikken var det rett før jeg sang i et gledeshyl, hihi...



Oppi hjertefatet som står på bordet er det vann og noen roseflytelys, det ble et vakkert lys fra fatet og jeg måtte bare ha det med meg når jeg så det i blomsterbutikken.

Ønsker dere en riktig fin torsdag. Nå skal jeg nyte et ryddet og nyvasket hus, kose meg med interiørblad og kanksje tenne noen lys... Jo, det er faktisk deilig å vaske... iallefall når jeg er ferdig!!

18 kommentarer:

Audhild sa...

Hverdagsgleder er viktig ja :)
Er ikke så mye som skal til for å få denne deilige følelsen :)
Perleblomster er et sikkert vårtegn- gleder meg til de kommer i hus her og etterhvert!

Kos deg videre og ei riktig god helg! KLEM

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin kveld :-)

Katla sa...

Perleblomster vil jeg og ha!!!!! :)

Er enig med deg... det er en utrolig god følelse å sette seg ned i ren og ryddig leilighet og unne seg noe godt.
Nyt det!!

Linda sa...

Hei Monica!
Du er god,tenk å ha overskudd til vasking etter travel uke på jobb.
Imponert:))
Jeg har fri i morgen å håper å få gjort litt,å kanskje en liten tur til byen for å handle litt nye blomster.Ha god helg!Klem:))

Ida sa...

Sukk, små hverdagsgleder!

helt enig med deg, jeg har også investert i det nyeste elle interiør, og det var jammen mye bra.. er faktisk ikke heltferdiglest.. skal kose meg med det i kveld :)
Perleblomster.. åååhhh.. våååår! herlig herlig.. jeg tror jeg begynner å like det ! :-)

Kjempefint rom til prinsessen din.. ble supermotivert til å endre litt på C sitt rom. Har så lyst å kjøpe skrivebord.. men merker at nesten 4 uker med influesa og magevirus i hus så er motivasjonone for alt heller dårlig :)

Klemmer fra Ida

Hege sa...

Jeg nyter også perleblomster og nyvasket hus:) En deilig følelse!

Flott blogg du har!!! Skal kose meg med flere av innleggene dine nå:)

Ønsker deg en flott kveld!

FlorasFrue sa...

Du er flink til å gi deg selv litt oppmerksomhet :) Det er jeg også - hi,hi - det ble Elle interiør og blomst på meg i går (uten at jeg hadde vasket..)
GOD HELG!
K

No.15 sa...

Så fint og koselig :)

Solstrålå sa...

Koselig å hilse på hos deg!
Kjekt å se at du er fra distriktet mitt!!
Koselig blogg!
Ha en fin kveld!
Så fint det hjertet med flytelysene var!
Goe klem fra Sol

Chanette sa...

Hverdagsgleder er det viktig og ha.
Vakker stue du har, flotte bilder.
Ha en fin kveld :)

Prinsesse Elin sa...

Hei vennen. Nydelige bilder. Du har det alltid så himla koselig:) Jepp det blei ferdig oppe. Har fått ordnet litt til etter jeg snakket med deg men nå slække eg an på sofaen.
Begynne ikke før 9 i mårå så eg trenge ikke potla meg i seng endå.
Snx i mårå:)

Jijji sa...

Flink du er!
Deilig når det er gjort da - da har man ordentlig god samvittighet og kan kose seg litt ekstra;)
Ha en nydelig helg!

Klem fra Jijji

Hulda sa...

Flott hos deg! Likte så godt det første bildet med perleblomstene på bordet, og den fine sofaen i bakgrunnen. Lekkert!

Må se etter perleblomster i morgen, skjønner jeg. ;)

Unknown sa...

Selve vaskingen er ikke akkurat artig kanskje, men herligheten og godt det er og sette seg ned og lese et nytt blad og nyte en god kopp te/kaffe etterpå ♥ Og spesielt hvis man har fått tak i PERLEBLOMSTER!!!
Herlig, nå MÅ jeg ut og skaffe meg det jeg og, jeg elsker de;)

Ha en goood helg, håper du får hentet deg litt inn igjen etter en hektisk uke!

Klem Line

Beth sa...

Så koselig det ser ut hos deg med lys på bordet? Delig å sette seg ned med et nytt Magasin og bare kose seg da...

sylvia sa...

hei på deg.
ja det er viktig å finne stor glede i de små ting,
vakkert hos deg,
nydelig med nyvasket hus,
nyt helgen å samle nye krefter.
beina høyt ,
ønsker deg en nydelig helg,
klem fra sylvia

Nina B. sa...

Å ja, det er herlig når det er gjort!

Jeg kjøpte meg også det bladet denne uka, og har bare såvidt fått kikket i det. Så det skal jeg kose meg med i løpet av helgen ☺

En riktig god helg til deg!
klem

fialka012 sa...

Krásné...