tirsdag 23. mars 2010

Vårpyntet tallerkenhylle ♥



Jeg kjenner stadig et behov for forandring rundt meg. Det er ikke så mye som skal til alltid, men det å gjøre noen små endringer på bordet, bytte litt på pynten i tallerkenhylla, skifte til noen andre puter i sofaen og liknende gjør underverker. Hele rommet blir endret, og jg kjenner jeg blir glad av det. Både mens jeg holder på med å dille og etterpå. ( sikkert mange som kjenenr seg igjen i det fenomenet vil jeg tro, hihi)






Idag var det tallerkenhylla på kjøkkenet som fikk litt vårlige farger og pynt i seg. Jeg fikk så lyst å finne frem greengate serviset mitt og la det gå i dus blå sammen med hvitt og en liten "dæsj" av rosa. Vakre og vårlige farger sammen.






Åååå men jeg bruktelang tid på å finne ut hvilket grenngateservis jeg skulle gå for. Jada, jeg vet at greengate servisene er nydelige å kombinere, og dette her kommer ikke til å bli det eneste serviset innen greengate jeg kommer til å ha heller, er jeg redd for. Men jeg ønsket meg et komplett innen et mønster til å begynne med iallefall, så kombinerer jeg muligens litt etterhvert.




Jeg kom iallefall tilslutt frem til Blue spot, og angrer fortsatt ikke på det valget. Men jeg er litt rar, etter å endelig fått litt av serviset i hus, så legger jeg det bare inni et skap, åsså glemmer jeg det hele litt ut. Så jeg har rett å slett ikke brukt det en gang, jeg bruker bare de som jeg pleier bruke jeg, åsså går alt sin vanlige gang!! Heldigvis så kom jeg på det nå, og det fikk endelig komme til sin rett, og nå skal det jammen meg brukes også, åsså håper jeg at jeg får supplert med litt mer etterhvert nå.







På toppen av hylla fant jeg frem muffinsformene som snille, skjønne Astrid kjøpte for meg. Jeg tenker på deg hver gang jeg ser på dem Astrid, og jeg blir så glad inni meg. Du er bare god 
 Nå skal de også få komme frem i lyset, istedenfor å bli gjemt bort i et skap. 




Helskjønne er de, og jeg planlegger allerede appelsinmuffins som jeg vil bake i dem til påsken. Nå har prinsessa og min kjære gått på turn og jeg sitter her og har en liten stund for meg selv, med blogging, gamle hus og hager som kom i posten idag og mokkakuler. Gu, hvor jeg koser meg etter en litt travel dag på jobb. Da er det godt å bare synke ned i sofaen og nyte litt stillhet og ro rundt seg 


Ønsker dere alle sammen en videre skjønn tirsdagskveld 

17 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

he he må smile av hvordan du formulerer tingene. Akkurat som å høre deg live. Her planlegges påsken og ikke minst en bloggtreff tur.
Rart hvordan man skal få alt til å klaffe men nå er det i boks og jeg reiser sørover etter jobb på tirsdag (neste selvfølgelig) Da ser jeg ikke bort ifra at det både blir maileg og Green gate på denne dama også:))
Ha en fin kveld:)

sylvia sa...

hei på deg.
så nydelig et servis fra GG.klart du må bruke det,herlige muffins former,hihihi har de jeg å,bruker de til masse forskjellig desserter.
ønsker deg en herlig kveld,
klem fra sylvia

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-flott tallerkenhylle i pasteller!! Supersøte muffinsformer:)

Ha en fortsatt fin tirsdag!

klem klem
Anette:)

Kjeruben sa...

Å så herlige ting du har i tallerkenhylla! Og greengate ståande ubrukt! Du er jo ikkje klok jente! ;-)
:o)

Kjeruben sa...

Å så herlige ting du har i tallerkenhylla! Og greengate ståande ubrukt! Du er jo ikkje klok jente! ;-)
:o)

Hulda sa...

Kjenner meg VELDIG igjen! Det er god terapi å dille og dalle i hjemmet, det sier nå jeg. :) Man glemmer både tid og sted! hihi..

Så fint det ble med GG i tallerkenhylla, og det gamle bildet. Du er flink å få det til. :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjekt å forandre, og pynte med farga! Tallerkenhyller er supre å bruke til forandring av dill og dall☺

Klem M♥

ENGLE HJØRNE sa...

Så kjempe fint servis,nydelig pyntet.Klem fra Sissel.

Sheila Rosita sa...

Flott tallerken-hylle! :)
Og skjønt servise fra GG...

Gjer underverker med litt forandring og omplassering i interiøret! :)

Søøøte muffinsformer! <3

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Såååå deilege bilder da♥Hylla di er perfekt pynta!
Å slike gode ord om meg da♥♥Blir heilt rørt eg♥Og eg tenkjer på deg når eg brukar mine:)Du er så snild og god♥
Ps!Håpar du bloggar appelsinmuffinsane,for det høyrest veldig spennande ut:)
Klem frå lisje meg☺

Tove `blogg verden sa...

Så fint det ble!!! Elsker blått : )
Ha en fin kveld!

Beth sa...

Sommerlig og fin ble tallerkenhylla di!
Ikke alltid det er så mye som skal til før en blir storfornøyd med forandringen!

Klem Beth`s småting...

Hege sa...

Se der var tallerkenhylla fikset på også ja...så fint det ble da. Liker veldig godt serviset du har :o)

En herlig Tirsdag kveld til deg også.

Hege

♥ Linnie ♥ sa...

Så koselig det ble i tallerkenhylla di :)

Jeg synes det serviset fra greengate er så fint, jeg elsker blått :)

Jeg elsker igrunn alle farger, men vil helst holde det lyst rundt meg, og pynte med farger, og ikke male vegger i all slags farger (noe vi gjorde første huset vi bodde i *ler* )

Det tar litt tid å finne stilen sin, som man trives med, og som hele familien føler seg komfortabel med :)
Nå tror jeg at vi har funnet den rette stien :)

Og her skriver jeg i vei som vanlig.

Blir så skravlesjuk av slike inspirerende blogginnlegg, som det du har skrevet her :)

Bilder i et blogginnlegg betyr alt synes jeg :)

Det inspirerer masse :)

Koselige muffinsformer også :) Skikkelig søte, og sikkert veldig praktiske også :D

Siden denne dagen er over, så ønsker jeg deg ei riktig god natt.

Klem fra Linnie

Linda sa...

Så søte de muffinsformene var, og GG servicet var bare lekkert:) deilig med litt vårfølelse:)
ønske deg en fin dag
klem

Nina B. sa...

Er det ikke typisk at det blir gjemt bort bak dører og annet?
Kjempefint service, liker også godt det blåprikkete. Har en slik skål. Og de muffinsformene er lekre! Sikkert flotte å servere dessert i også?

Ha en fin uke videre! Klem xx

Janne Lillian ♥ sa...

Så fint det ble i tallerkenhylla. Nydelig service ♥

Ha en flott dag :)