lørdag 27. desember 2008

Glade jul, hellige jul...

åååå dette er bare en herlig høytid da dere!! Jeg er en av dem som bare elsker julen og alt som har med jul og gjøre! Har tatt noen flotte bilder som jeg gjerne vil dele! Åsså har jeg jo lovet meg selv og oppdatere litt oftere (var litt for dårlig til det ifjor ja) Men nå skal det komme seg, jeg lover! Jeg håper dere har hatt en like flott høytid som vi. Vi har iallefall koset oss med kakebaking, juletrepynting, handlinger av gaver og god mat og alt det andre som følger med. Ikke minst i godt lag med den herlige familien :) Synd det er et år til neste gang!!




Synes dette bildet ble nydelig!! Veldig fornøyd med det første treet vi noensinne har hatt!! Vi har ikke hatt tre tidligere nemlig, fordi Kine var så liten åsså feiret vi julen borte. Men jeg må inrømme det er noe eget å spesielt å ha tree selv altså, kjenne den herlige duften og pynte det. det var koselig dere!! Lille prinsessa likte det også veldig godt! Og jepp hun tussler rundt i nattasen, ja for det blir alltid noen late dager i nattas i juletiden. ååå hvor det er deilig!! :) Treet er kun pyntet med hvitt og sølv, rent og fint i mine øyne!! (kunne nok hatt mer pynt, men det får komme etterhvert, kanskje jeg handler litt på salg nå etter jul)



Lillejulaften måtte vi jo selvfølgelig også kose oss med grøt!! prinsessa elsker grøt mmm :)



Pakkene var utrolig gøy og det ble så mange at vi klarte ikke å fordøye alt!!! men dette var noe prinsessa virkelig hadde sett frem til, og tenk hun var oppe helt til klokken ti og da vandret hun jammen stille og rolig ut i sengen av seg selv (sjokk!!!!) Så hun var tydeligvis veldig trøtt og sliten etter en utrolig kjekk julefering med familien hjemme i det nye huset!! Vår første jul hjemme!!!:)
Ha en videre fin romjul da dere, så snakkes vi vel på nyåret!!!
Godt nyttår!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg og dine et flott og godt nyttår :)

Charlotte sa...

Så herlige julebilder! c",) Kjempe fin jente du har. Ønsker deg et godt nytt år!

Beate sa...

Med ønske om et kreativt og herlig nytt år til deg og dine :)

Anonym sa...

Ønsker deg et godt nytt hobbyår!

Daria sa...

så koslig blogg du har,fortsatt godt nytt år!!!

Hobbymegher sa...

Heisann!
Innom for å ønske deg og dine et Godt Nytt År! Håper dere har hatt en fin juletid!

Anonym sa...

Åja...finest med bare få farger på juletreet og hvitt+sølv høres supert ut!

Flott at du liker jul så godt, jeg er dessverre mer moderat:-P

Anonym sa...

Tildafiguren din ble fin, men bildet av datteren foran juletreet var bare herlig! Spenningen er til å ta og føle på! :)